Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Jeg har endelig kommet i gang med "Jeg forbanner tidens elv..." av Per Petterson.

Siden jeg bare leser en bok om gangen, og det står mange i kø, tar det ofte litt tid før jeg får begynt på de "nye" bøkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hører Kompani Orheim av Tore Renberg på lydbok, og jeg synes den er fantastisk! Har også begynt på å lese Øya, av Victoria Hislop :) er veldig i lesemodus nå som høstværet begynner å komme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg begynt på Englenes spill av Carlos Ruiz Zafon. Ikke kommet noe merkbart langt i den, så det er for tidlig for meg og si om jeg liker den eller ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest_Jenta
Jeg holder på med Dødelig Ideal av Marya Hornbacher (handler om hvordan det er å leve med bulimi og anoreksi), og Samlede Essays av Jens Bjørneboe. Dødelig Ideal er faktisk en veldig bra bok, i motsetning til mange andre fra-virkeligheten-historier som er skrevet av folk som har en historie å fortelle men som egentlig ikke kan skrive.

Har akkurat lest ferdig Dødelig Ideal jeg også. Veldig bra, interessant, og godt skrevet ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser drømmehjerte av Cecilia Samartin. Nettopp ferdig med å lese Øya av Victoria Hislop, den er absolutt å anbefale=)

Ser at utrolig mange leser/har lest den boka her, så jeg blir litt nysgjerrig på den. Hva slags bok er det/sjanger? Hva handler den om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glødelampe

Er nå omtrent halvveis i En flyktning krysser sitt spor av Aksel Sandemose. Tenker etterpå å lese Your inner fish av Neil Shubin. (Populærvitenskap).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå sliter jeg med å lese ferdig Susan Wiggs - Familiens bånd. Det var den eneste norske boken som sto på hotellet hvor jeg bodde i ferien. Og jeg måtte ha lesestoff til reisen. Og så klarer jeg ikke å legge fra meg bøker uten å ha lest de ferdig. :Gjesp:

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først: Laura Esquivel- Hjerter i chili

Så: Anders Bodelsen- Bevisets Stilling

Neste: Audrey Nifenegger- Den tidsreisendes Kvinne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...