Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt OT: Har du lest "Sirkelens ende" og "Paktens voktere" av samme forfatter? Anbefales absolutt hvis du liker "Lucifers evangelium".

:Nikke: De er til og med bedre enn Lucifers Evangelium, synes jeg da. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glødelampe

Ferdig med for en stund siden:

Vladimir Nabokov: Min europeiske ungdom

Simona Vinci: Om barna vet man ingenting

Akkurat påbegynt:

Peter Cameron: Andorra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mons Kallentoft- Midtvintersblod

Svensk krim. Helt grei. Ikke en bok jeg vil anbefale for at den fenger, men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ferien leste jeg:

- Assegai av Wilbur Smith

- Hold tight av Harlan Coben

- Careless in red av Elizabeth George

- The bodies left behind av Jeffery Deaver

- Yesterdays houses av Mavis Cheek

- Olivia Joules and the overactive imagination av Helen Fielding

- The double eagle av James Twining

Nå leser jeg The black sun av James Twining, og The gilded seal av samme forfatter ligger klar etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp begynt på Blind Willow, Sleeping Woman av Haruki Murakami, etter å ha lest Skråninga av Carl Frode Tiller. So far so good :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg akkurat lest ferdig Shantaram av Gregory David Roberts. Har vel stort sett hatt boka i hendene den siste uka. Likte den utrolig godt, tror det er noe av det beste jeg har lest!! Hadde ikke lyst til at den skulle ta slutt. Og nå føler jeg skikkelig tiltak med tanke på å begynne på noe annet....

Holder på med "Lucifers evangeligum" av Tom Egeland. Synes faktisk den er veldig spennende. Trodde ikke jeg kom til å like den, men fikk den anbefalt så jeg prøvde. Interessant og lærerikt :)

Denne lå og ventet på meg i postkassa idag. Har lest de forrige av Egeland og satser på at denne er like bra, så den tror jeg at jeg skal starte på nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp begynt på Academ's Fury av Jim Butcher. De to neste i serien dumpet ned i postkassen min her en dagen, så nå har jeg mange sider med spenning og tvers igjennom god lesning foran meg. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har startet på Imperiet av Ryszard Kapuściński

men for noen minutter siden fikk jeg telefon fra bokhandleren min om at den bestilte Jegerdukken av Gert Nygårdshaug var ankommet- så da blir det nok Tynsetkrim i kveld:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...