Reveal Skrevet 1. juli 2009 #3161 Del Skrevet 1. juli 2009 Etter å akkurat ha avsuttet Fredrik Wandrups biografi om Jens Bjørneboe (veldig veldig bra), faller det seg helt naturlig å fortsette med Jens Bjørneboes - Jonas Har fortsatt også noen sider igjen i bok 3- Krig og Fred av Leo Tolstoj (en evig klassiker i verdenslitteraturens toppklasse) og har samtidig les Sue Monk Kids Biens hemmelige liv (oppskrytt) Begge disse er nå avsluttet:-) Helt fantastiske bøker! Nesten litt rart å tenke på at jeg ikke har Krig og fred å komme hjem til... I dag har jeg vært ute å kjøpt Günter Grass- Når løken skrelles selvbiograf/memoarer. Blir spennende. Skal til hans hjemby neste uke, så kan jo hende jeg finner noen referanser;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satyren Skrevet 3. juli 2009 #3162 Del Skrevet 3. juli 2009 Nå leser jeg John Grisham "Tid for hevn" del 2. Leste del en for etpar uker siden, og har stått litt på vent for å få del 2 fra biblioteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margaret Skrevet 3. juli 2009 #3163 Del Skrevet 3. juli 2009 Den trettende fortellingen av Diane Setterfield. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wacmoc Skrevet 3. juli 2009 #3164 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Leser vaneligvis aldri bøker, men ettersom at det kom til å ta 24 timer å reise fra syden og hjem på torsdag måtte jeg kjøpe en bok. Fant da en bok som heter Silent Boy av Torey Hayden. Har lest meg igjenom 8 kapittler, og liker boken veldig godt! Er vaneligvis veldig sær på bøker, men dette var en virkelig bra og spesiell bok. Leser den på engelsk, så går litt sagte, og får ikke med meg 100% av alt jeg leser pga dyseleksi. Men fortsatt, utrolig bra bok! Endret 4. juli 2009 av Wacmoc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. juli 2009 #3165 Del Skrevet 3. juli 2009 Den fjerde raneren av Kjell Ola Dahl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 4. juli 2009 #3166 Del Skrevet 4. juli 2009 Colour me confident Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 4. juli 2009 #3167 Del Skrevet 4. juli 2009 Den fjerde raneren av Kjell Ola Dahl Er den bra? Nå leser jeg Evas øye av Karin Fossum. Før det leste jeg Predikanten av Camilla Läckberg, Morder i huset av Agatha Christie og Et kyss før døden av Ira Levine. Likte veldig godt sistenevnte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 4. juli 2009 #3168 Del Skrevet 4. juli 2009 Leser Visning av Lars Saabye Christensen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 5. juli 2009 #3169 Del Skrevet 5. juli 2009 I går leste jeg Solstorm av Åsa Larsson. I ag begynner jeg på Ulykkesfuglen av Camilla Läckberg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angeleyes Skrevet 6. juli 2009 #3170 Del Skrevet 6. juli 2009 Menn er fra Mars, kvinner er fra Venus av John Gray Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 6. juli 2009 #3171 Del Skrevet 6. juli 2009 Steinhuggeren av Camilla Läckberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #3172 Del Skrevet 6. juli 2009 Leser Visning av Lars Saabye Christensen Skal begynne på den idag. Hva synes du hittil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 6. juli 2009 #3173 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg har begynt på "Fienden inom oss" av Jan Guillou i dag. Har vært på biblioteket og lånt en stabel med bøker i dag, så da har jeg litt forskjellig sommerlektyre Er "Visning" en ny L.S.C-bok? Han er jo min favorittforfatter, så hvis det har kommet en ny bok av han nå, blir jeg flau over meg selv som ikke har fått med meg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 6. juli 2009 #3174 Del Skrevet 6. juli 2009 Det er en ny lsc bok, ja! Tror den er komt ut nå ganske nylig. Jeg har akkurat avsluttet eremittkrepsene så nå har jeg lånt ligge i grønne enger på lydbok til bilturen. I bokform har jeg akkurat startet med prikkedøden av Jan Sverre Syvertsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #3175 Del Skrevet 6. juli 2009 Er "Visning" en ny L.S.C-bok? Han er jo min favorittforfatter, så hvis det har kommet en ny bok av han nå, blir jeg flau over meg selv som ikke har fått med meg det. Han er også min favorittforfatter og jeg oppdaget den nye boka ved en tilfeldig tur innom bokhandleren idag så jeg skjemmes litt jeg også... Synes det er litt rart at jeg ikke har hørt om den tidligere men men,nå skal jeg starte lesinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 6. juli 2009 #3176 Del Skrevet 6. juli 2009 Veldig rart at jeg ikke har fått med meg den, ja. Da skal jeg jammen ta meg en tur i bokhandelen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satyren Skrevet 7. juli 2009 #3177 Del Skrevet 7. juli 2009 Louise L. Hay, "Du kan helbrede ditt liv" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Darcy Skrevet 7. juli 2009 #3178 Del Skrevet 7. juli 2009 Jill Mansells "Ingen som deg" Er veldig glad i Bag of fun bøkene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 7. juli 2009 #3179 Del Skrevet 7. juli 2009 Tyskerungen av Camilla Läckberg. Liker veeldig godt bøkene hennes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 7. juli 2009 #3180 Del Skrevet 7. juli 2009 Retterstedet av Val McDermid. Den ligger nå halvlest. På tur så leste jeg "Arr på sjelen" av Val McDermid, og nå har leser jeg "Siste fristelse" av samme dama. Når jeg er ferdig med den, så får jeg lese ferdig "Retterstedet". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå