Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

A Spot of Bother. Jeg har lest ca 100 sider, og hittil så liker jeg The Curious Incident With the Dog in the Park bedre.

The Curious Incident With the Dog in the night-time (regner med at det er den du mener :sjenert: ) er bare dødsfin. Jeg likte den så godt at jeg ikke har orket å lese noe annet av forfatteren, av frykt for at de skal være dårligere:p Du får holde oss oppdatert!

Akkurat nå ble jeg ferdig med Pippa Lee's hemmelige liv, den var god nok den, men bergtok meg vel ikke akkurat ... Rett før det leste jeg The Return av Victoria Hislop, god historie, men likte Øya uendelig mye bedre. Akkurat nå venter Wuthering Heights og The forgotten garden på meg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Grisham:

"O, jul med din glede"

Ei artig, morsom lita bok som passer godt i sommervarmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det lengste svevet av Thorvald Steen.

Den kan neppe måle seg mot Shantaram, som jeg akkurat ble ferdig med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hedda_*

Jeg leser for tiden "Rus og rolex - historien om en narkoman i hvit snipp" - boken er virkelig en tankevekker og burde leses av alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser John Grishams "En amerikaner i Italia". Ikke av hans beste, men helt OK. Ikke lett for disse suksess forfatterne å innfri hver eneste gang.

Egentlig er det urettferdig og måle alt opp mot det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å akkurat ha avsuttet Fredrik Wandrups biografi om Jens Bjørneboe

(veldig veldig bra), faller det seg helt naturlig å fortsette med Jens Bjørneboes - Jonas

Har fortsatt også noen sider igjen i bok 3- Krig og Fred av Leo Tolstoj (en evig klassiker i verdenslitteraturens toppklasse)

og har samtidig les Sue Monk Kids Biens hemmelige liv (oppskrytt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza

Les "Harry" av Are Kalvø. Lånt av ein slektning som hadde fått den i gåve. H*n hadde glømt både boka og gjevar....!! Men eg har fått mang ein god latter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kildens utspring 2 av Ayn Rand. Alle hennes bøker er veldig gode, og ikke minst interessante.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...