Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Nettopp ferdig med Idas dans - Gunnhild Corwin.

Nå leser jeg Skogen - ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Akkurat nå har jeg Norwegian Wood - Haruki Murakami i CD-spilleren i bilen og The Amulet of Samarkand - Jonathan Stroud, Paktens Voktere - Tom Egeland, bok 5 i Tidshjulet - Robert Jordan og Legenden om Deverry bok 1 - Katharine Kerr på stuebordet. Ja, jeg liker å lese mange bøker samtidig. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Og Kule Meg har ikke greie på noen ting.... :glare:

Jeg spår at du bor på Gimlekollen

og ja du har ikke greie på noen ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jonathan Lethem, Moderløse Brooklyn

Tourettes, mord, kriminelle folk, Brooklyn. Ganske interessant, veldig annerledes. Er halvveis nå, så skal få evaluert bedre når jeg er ferdig.

Alt i alt - bra. Men det ble litt flat, synes jeg. Dvs - hele boken var litt for jevn i både tempo og alt, så man fikk litt følelse av repetisjon.

Startet nå:

Salman Rusdie - 'Vrede'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane
Akkurat nå har jeg Norwegian Wood - Haruki Murakami i CD-spilleren i bilen og The Amulet of Samarkand - Jonathan Stroud, Paktens Voktere - Tom Egeland, bok 5 i Tidshjulet - Robert Jordan og Legenden om Deverry bok 1 - Katharine Kerr på stuebordet. Ja, jeg liker å lese mange bøker samtidig. :sjenert:

Den leser jeg også akkurat nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den leser jeg også akkurat nå!

Hva synes du? For meg er den bare blah for tiden. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest LanaLane
Hva synes du? For meg er den bare blah for tiden. :fnise:

Veldig forskjellig fra de andre bøkene hans. Mer blablabla, men jeg håper den kommer seg. Jeg er veldig glad i måten han skriver om ingenting forøvrig, så jeg regner med jeg blir frelst snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig forskjellig fra de andre bøkene hans. Mer blablabla, men jeg håper den kommer seg. Jeg er veldig glad i måten han skriver om ingenting forøvrig, så jeg regner med jeg blir frelst snart.

Ah, ok. Dette er min første bok av ham og jeg har hørt at de andre bøkene hans er veldig bra, så jeg skal ikke la meg avskrekke fra å lese de andre. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane
Ah, ok. Dette er min første bok av ham og jeg har hørt at de andre bøkene hans er veldig bra, så jeg skal ikke la meg avskrekke fra å lese de andre. :fnise:

Jeg leste Dance Dance Dance før denne (helst skal du lese en annen før, vet ikke hvilken men men) og Trekkoppfuglkrøniken. Fantastiske bøker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...