Bøllefrø86 Skrevet 31. mai 2009 #3061 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg ble nesten akkurat ferdig med å lese Angels and Demons av Dan Brown (boka er myye bedre enn filmen!!). Holder nå på å lese Prince Caspian av C.S. Lewis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 31. mai 2009 #3062 Del Skrevet 31. mai 2009 Akkurat ferdig med Vekten av snøkrystaller av Thorvald Steen. Nå leser jeg Storm i juni av Irene Nemirovsky. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izzi Skrevet 31. mai 2009 #3063 Del Skrevet 31. mai 2009 Menn som hater kvinner av Stieg Larsson. Fikk låne den av mamma, så tenkte jeg skulle gi krim en sjanse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-hild Skrevet 31. mai 2009 #3064 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg ble nesten akkurat ferdig med å lese Angels and Demons av Dan Brown (boka er myye bedre enn filmen!!). Holder nå på å lese Prince Caspian av C.S. Lewis helt enig i at boka er mye bedre enn filmen, men om jeg hadde sett filmen uten å lest boka hadde jeg syntes at den var helt super -- Akkurat nå leser jeg de siste kapitlene i "Trekkfugler" av Marianne Fredriksson - den kan jeg virkelig anbefale. Ble ferdig med "Engelen på det 7. trinn" av Frank McCourt - den er også bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 31. mai 2009 #3065 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Har lest Twilight, New Moon og Eclipse denne uken. Nå skal jeg begynne på Breaking Dawn, som da er den siste. Litt hekta! Også jeg som trodde det var oppskrytte tullebøker. *edit* eh, skriveleif. Endret 31. mai 2009 av Bloodless Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehavfru Skrevet 31. mai 2009 #3066 Del Skrevet 31. mai 2009 twilight er veldig IKKE oppskryte tullebøker! Supergeniale bøker man blir hekta over, og får en liten tomhetsfølelse når man har lest ut... (man innser at hverdagen ikke er like fatastisk og blir lei seg, også forsi man innser at Edward ikke er virkelig...!) Siste boken jeg leste var "The blind years" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nika_83 Skrevet 31. mai 2009 #3067 Del Skrevet 31. mai 2009 "Lykkan er ein sjeldan fugl" av Anna Gavalda. Er veldig spent på denne! Har lest flere andre av henne og de har bare vært fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 31. mai 2009 #3068 Del Skrevet 31. mai 2009 sverd kvinnen fin serie:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 31. mai 2009 #3069 Del Skrevet 31. mai 2009 Leser Avalon av marion zimmer bradly. Lest den før også, fremdeles like fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 31. mai 2009 #3070 Del Skrevet 31. mai 2009 Anna Jansson - Stum sitter guden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angeleyes Skrevet 3. juni 2009 #3071 Del Skrevet 3. juni 2009 I dag begynner jeg endelig på Snømannen av Jo Nesbø. Jeg har gledet meg lenge til å lese den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dora Flanica Skrevet 3. juni 2009 #3072 Del Skrevet 3. juni 2009 The Fires of Heaven, i Wheel of Time-serien av Robert Jordan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kazcade Skrevet 3. juni 2009 #3073 Del Skrevet 3. juni 2009 Nettopp ferdig med "The thirteenth tale" av Diane Setterfield, den gikk unna på ett blunk. Veldig bra bok! Holder på med "The forgotten garden" av Kate Morton. Trodde av en eller annen grunn at den var gammelmodig og kjedelig (kan være bok-coveret sin skyld!), så jeg er er gledelig overrasket over at den er BRA. Neste ut er "A mind to murder" av P.D. James. Liker vanligvis hennes bøker, så jeg gleder meg til denne. Sommerlektyre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dora Flanica Skrevet 3. juni 2009 #3074 Del Skrevet 3. juni 2009 Nettopp ferdig med "The thirteenth tale" av Diane Setterfield, den gikk unna på ett blunk. Veldig bra bok! Enig! The thirteenth tale er utrolig bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yvaine Skrevet 3. juni 2009 #3075 Del Skrevet 3. juni 2009 Er akkurat ferdig å lese 'A Darker Domain' og 'A Place of Execution' av Val McDermid. Utrolig spennende bøker!! Har ikke heelt bestemt meg for hva jeg skal begynne på nå, men det står mellom PD James' serie om Dalgliesh, eller Wilbur Smith's serie fra det gamle Egypt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 3. juni 2009 #3076 Del Skrevet 3. juni 2009 noen som har lest THE GARGOYLE? begynte på den nå. fikk den tilsendt fra kjæresten i england i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
triino Skrevet 3. juni 2009 #3077 Del Skrevet 3. juni 2009 jeg har lest en bok i hele mitt liv, noe som måtte gjøres pga bok analyse på skolen, og jeg likte det! Så jeg har nå, FRIVILLIG for første gang begynt å lese en ny bok Leser første boken av Twilight, har sett filmen før og likte den kjempe godt men for meg er dette en ganske tykk bok, siden jeg ALDRI har tid til å lese :o leser faktisk litt akkurat nå, selv om dette definitivt ikke er den boken jeg burde prioritere nå siden jeg har eksamen i morge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Heidi_* Skrevet 3. juni 2009 #3078 Del Skrevet 3. juni 2009 I dag begynner jeg endelig på Snømannen av Jo Nesbø. Jeg har gledet meg lenge til å lese den. Ååå, du er heldig!! En av de beste bøkene jeg har lest, hele serien minus et par bøker er jo fantasisk bra. Gled deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 3. juni 2009 #3079 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) jeg har lest en bok i hele mitt liv, noe som måtte gjøres pga bok analyse på skolen, og jeg likte det! Så jeg har nå, FRIVILLIG for første gang begynt å lese en ny bok Leser første boken av Twilight, har sett filmen før og likte den kjempe godt men for meg er dette en ganske tykk bok, siden jeg ALDRI har tid til å lese :o Vent til du ser fjerdeboka du! Den er tjukk, den. Den holder jeg på med nå. Etterpå skal jeg lese "K-Pax - The Trilogy" av Gene Brewer. Endret 3. juni 2009 av Bloodless Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. juni 2009 #3080 Del Skrevet 7. juni 2009 Leser "Soregnfri" av Jo Nesbø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå