^^Belle^^ Skrevet 27. mai 2009 #3041 Del Skrevet 27. mai 2009 Havets katedral av Ildefonso Falcones. Jeg har ikke kommet helt igang enda......... En nydelig bok! :rødme: Akkurat nå holder jeg på med første bok i Legenden om Deverry av Katharine Kerr og femte bok av Tidshjulet av Robert Jordan. Geisha of Gion - Mineko Iwasaki ligger også på nattbordet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fluksi Skrevet 27. mai 2009 #3042 Del Skrevet 27. mai 2009 Selv har jeg nettopp blitt ferdig med Jenta Som Lekte Med Ilden, bok nr to i Millenniumserien av Stieg Larsson. Siste bok blir innkjøpt i dag såfremt den er kommet i pocket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 27. mai 2009 #3043 Del Skrevet 27. mai 2009 Siste bok blir innkjøpt i dag såfremt den er kommet i pocket. Det er den dessverre ikke. Nå leser jeg første bok i Twilight-sagaen. Ser de har gitt den et annet navn på norsk, men står nå bare "Twilight" på den engelske pocketutgaven jeg har. Ble så nysgjerrig etter å ha sett filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 27. mai 2009 #3044 Del Skrevet 27. mai 2009 "Skumtimmen" av Johan Theorin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mallan Skrevet 27. mai 2009 #3045 Del Skrevet 27. mai 2009 jeg ble akkurat ferdig med Tusen strålende soler av Khaled hosseini. En utrolig vakker bok om skjebnesvangre avgjørelser, flukt, død, kampen mot et mannsdominert samfunn, krig, kjærlighet, kultur og litt..natur.. Ble også akkurat ferdig med Huset ved moskeen av Kader Abdohlas, samme type sjanger bare på et annet sted. Også anbefalt! Er det noen som vet om bøker av denne typen sjanger? Bare fra en annen kultur? Jeg har litt lyst til å lese en bok som er skrevet av en indisk forfatter feks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 27. mai 2009 #3046 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg leser The Emperor of Scent av Chandler Burr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyB Skrevet 27. mai 2009 #3047 Del Skrevet 27. mai 2009 Har nettopp begynt på "Stupid white men", av Michael Moore. Min mor satt å humret seg igjennom denne boken forrige sommer, så jeg ser frem til å komme ordentlig igang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 27. mai 2009 #3048 Del Skrevet 27. mai 2009 Har just fått i posten i dag og begynt på boka "Norsk i Israel". Huskar ikkje forfattaren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RosaNixon Skrevet 27. mai 2009 #3049 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg er omtrent hundre sider ut i Sin egen herre av Halldór Laxness. Så langt er den morsom og tragisk, og ikke minst spekket med mange fantastisk tørrvittige formuleringer. Jeg har hatt noen zenøyeblikk på veien, og gleder meg til resten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Tromsø 19 Skrevet 28. mai 2009 #3050 Del Skrevet 28. mai 2009 Ble akkorat ferdig med boken "Falketårnet" av Erik Fosnes Hansen. Må bare si at den boken hadde en ganske go start, spennende utfyllende. Men innholdet i midten of mot slutten var veldig svakt. Alt ente også i en fæl grusom måte, som gjør at jeg får lyst til å lese mer fra denne forfatteren. Men som sagt, den startet bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Tromsø 19 Skrevet 28. mai 2009 #3051 Del Skrevet 28. mai 2009 Mente ", som gjør at jeg IKKE får lyst til å lese mer fra denne forfatteren" Beklager. gjorde en skrive feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiyo Skrevet 28. mai 2009 #3052 Del Skrevet 28. mai 2009 The dark elf trilogy ^^ av R.A Salvatore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hanna_* Skrevet 29. mai 2009 #3053 Del Skrevet 29. mai 2009 2 Boken Twiligth bøkene til Stephenie Meyer. New Moon. Leser skjeldent bøker, men etter å ha lest hennes bøker er jeg blitt hekta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 29. mai 2009 #3054 Del Skrevet 29. mai 2009 Det tredje tegnet - Yrsa Sigurdardóttir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. mai 2009 #3055 Del Skrevet 29. mai 2009 Carole Matthews - Sjokolade-englenes diett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 30. mai 2009 #3056 Del Skrevet 30. mai 2009 Nå leser jeg boken "Død før daggry" av Mary Jane Clark. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissBella Skrevet 30. mai 2009 #3057 Del Skrevet 30. mai 2009 Vi kan gode kysse - (husker ikke forfatter) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandel Skrevet 31. mai 2009 #3058 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg er akkurat ferdig med Kollektivt selvmord av Arto Paasilinna. Morsom, men ikke så morsom som jeg hadde håpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 31. mai 2009 #3059 Del Skrevet 31. mai 2009 White man av Sara Johnsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 31. mai 2009 #3060 Del Skrevet 31. mai 2009 Harlan Coben - Borte for alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå