Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

På engelsk: Why we suck; A feel good guide to staying fat, loud, lazy and stupid av (Dr.) Denis Leary. Denne er hysterisk morsom. Det er ikke ofte jeg faktisk ler høyt av bøker. Det er ganske lenge siden sist i alle fall, men kjære tid så mange poenger han har! Jeg tror nok denne boka er en eye-opener for mange amerikanere. Hvis de bryr seg om å lese den da.

*noterer* Høres ut som noe jeg kunne like. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Salamandra_*

Jeg ble nettopp ferdig med "Bitterfitte" av Maria Sveland, som var ufattelig bra! Bok som forandrer livet ditt litt.. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza

"Stevnemøte i Jerusalem" av Derek Prince. Biografi om ei dansk lærarinne som drog til og busette seg i Jerusalem på 1920-talet, medan området framleis var det britiske Palestina-mandatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

* De fire og han som gjør galt verre - Begynnelsen (husker ikke forfatter)

* I ødelandet - Robert Jordan (bok 4 i Tidshjulet)

* The sanctuary - Raymond Khuory

* The tales of Beedle the Bard - J.K. Rowling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

'On the Road' av Jack Kerouac. Er ikke helt sikker på hva jeg synes om den ennå. Det er jo en beat klassiker, men er ikke så fan av Kerouacs "spontaneous prose".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Heart of Darkness" av Joseph Conrad og "Laksdølsagaen". Begge klassikere, men på vidt forskjellige måter. Begge er også pensum.

Førstnevnte er litt tung, men den er ikke kjedelig akkurat. Spennende å lese om Belgisk Kongo og tanker om afrika mot slutten av 1800-tallet.

Laksdølsagaen er en skikkelig ettesaga! Mange navn å holde styr på, men jeg har alltid likt å lese om "vikingtiden".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg har begynt på den første Twilightboka.

Det er bare èn Twillight bok. Det finnes ingen bøker som heter Twillight 2 =P

Bok nr 2 i serien heter New Moon. Så vet du det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...