Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 30. januar 2009 #2781 Del Skrevet 30. januar 2009 "Samam er ein mindre aleine" av Anna Gavalda. En bok jeg liker veldig godt så langt! Da må du se filmen! Kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 30. januar 2009 #2782 Del Skrevet 30. januar 2009 Sara Paretsky - Svartelistet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyB Skrevet 1. februar 2009 #2783 Del Skrevet 1. februar 2009 Ble ferdig med Pianolærerinnen nå.... Alnbefales virkelig Ikke! Makan til møl har jeg aldri lest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 1. februar 2009 #2784 Del Skrevet 1. februar 2009 Ewa Morenos sak av Håkan Nesser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 2. februar 2009 #2785 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvem-hva-hvor Verdenshistorie i ett bind. Oversatt frå dansk. Skribenten er ikkje noko flink. Masse selvfølgelighetar og lite forklaringar. Hmmm. Hadde gleda meg til denne boka og er vel egentleg skuffa..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattpatruljen Skrevet 5. februar 2009 #2786 Del Skrevet 5. februar 2009 Straks ferdig med "De gales hus" av Karin Fossum (liker!) og går deretter løs på "The broken window" av Jeffery Deaver. Har behov for å lese litt på engelsk nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kråkaa Skrevet 6. februar 2009 #2787 Del Skrevet 6. februar 2009 Leser varmtvannsmusikk,en novellesamling av Charles Bukowski. Aldri lest noe av han før men foreløbig så er det morsom underholdning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 6. februar 2009 #2788 Del Skrevet 6. februar 2009 Alle mine kjære av Alice Sebold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drops Skrevet 6. februar 2009 #2789 Del Skrevet 6. februar 2009 Hässelby av Johan Harstad - fantastisk bok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 6. februar 2009 #2790 Del Skrevet 6. februar 2009 Er fortsatt ikke ferdig med den Stieg Larsson-boka (nr 2). Den har tatt seg opp, er nesten ferdig nå. Men kan ikke (flere) folk si to ord om boka de leser? Liker å få anbefalinger eller å bli advart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyB Skrevet 7. februar 2009 #2791 Del Skrevet 7. februar 2009 Nå leser jeg Rosa Prosa Tross blannede kritikker synes jeg den er litt spennende jeg, da... Noen av tekstene er ikke så fulle av fart, men andre er i motsetning kjempegodt skrevet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 7. februar 2009 #2792 Del Skrevet 7. februar 2009 På vei av Gro Nylander. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 7. februar 2009 #2793 Del Skrevet 7. februar 2009 Bier og blåklokker av Milly Johnson Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annamaria8 Skrevet 7. februar 2009 #2794 Del Skrevet 7. februar 2009 En plass i sola av Liza Marklund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest book Skrevet 7. februar 2009 #2795 Del Skrevet 7. februar 2009 Ble ferdig med Pianolærerinnen nå.... Alnbefales virkelig Ikke! Makan til møl har jeg aldri lest! Presset mag sånn nesten halveis i den før jeg la den bort - fant den veldig lite engasjerende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 8. februar 2009 #2796 Del Skrevet 8. februar 2009 Tilfellet G av Håkan Nesser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyB Skrevet 9. februar 2009 #2797 Del Skrevet 9. februar 2009 Nå leser jeg "Det hvite hotellet" av Jo Nesbø. Fin, liten fortelling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Busy Lizzie Skrevet 11. februar 2009 #2798 Del Skrevet 11. februar 2009 Nå har jeg begynnt på Beatles av Lars Saabye Christensen, leste den sist gang i 1993... men siden jeg fikk Bisettelsen til jul, har jeg lyst til å friske opp minnene før jeg leser den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyB Skrevet 11. februar 2009 #2799 Del Skrevet 11. februar 2009 The tales of Beedle the Bard av J. K. Rowling... Virker kjempesøt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlaJenta88 Skrevet 11. februar 2009 #2800 Del Skrevet 11. februar 2009 På norsk: Frp-koden av Magnus E. Marsdal - Har ikke kommet så langt enda, men den virker helt ok. Lettlest er den i alle fall, og om et noe interessant tema På engelsk: Why we suck; A feel good guide to staying fat, loud, lazy and stupid av (Dr.) Denis Leary. Denne er hysterisk morsom. Det er ikke ofte jeg faktisk ler høyt av bøker. Det er ganske lenge siden sist i alle fall, men kjære tid så mange poenger han har! Jeg tror nok denne boka er en eye-opener for mange amerikanere. Hvis de bryr seg om å lese den da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå