Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Hanne_*
"Samam er ein mindre aleine" av Anna Gavalda. En bok jeg liker veldig godt så langt!

Da må du se filmen! Kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raptuza

Hvem-hva-hvor Verdenshistorie i ett bind. Oversatt frå dansk. Skribenten er ikkje noko flink. Masse selvfølgelighetar og lite forklaringar. Hmmm. Hadde gleda meg til denne boka og er vel egentleg skuffa.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straks ferdig med "De gales hus" av Karin Fossum (liker!) og går deretter løs på "The broken window" av Jeffery Deaver. Har behov for å lese litt på engelsk nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kråkaa

Leser varmtvannsmusikk,en novellesamling av Charles Bukowski. Aldri lest noe av han før men foreløbig så er det morsom underholdning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fortsatt ikke ferdig med den Stieg Larsson-boka (nr 2). Den har tatt seg opp, er nesten ferdig nå.

Men kan ikke (flere) folk si to ord om boka de leser? Liker å få anbefalinger eller å bli advart... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå leser jeg Rosa Prosa :sjenert:

Tross blannede kritikker synes jeg den er litt spennende jeg, da... Noen av tekstene er ikke så fulle av fart, men andre er i motsetning kjempegodt skrevet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble ferdig med Pianolærerinnen nå.... Alnbefales virkelig Ikke! Makan til møl har jeg aldri lest!

Presset mag sånn nesten halveis i den før jeg la den bort - fant den veldig lite engasjerende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg begynnt på Beatles av Lars Saabye Christensen, leste den sist gang i 1993... men siden jeg fikk Bisettelsen til jul, har jeg lyst til å friske opp minnene før jeg leser den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På norsk: Frp-koden av Magnus E. Marsdal - Har ikke kommet så langt enda, men den virker helt ok. Lettlest er den i alle fall, og om et noe interessant tema :)

På engelsk: Why we suck; A feel good guide to staying fat, loud, lazy and stupid av (Dr.) Denis Leary. Denne er hysterisk morsom. Det er ikke ofte jeg faktisk ler høyt av bøker. Det er ganske lenge siden sist i alle fall, men kjære tid så mange poenger han har! Jeg tror nok denne boka er en eye-opener for mange amerikanere. Hvis de bryr seg om å lese den da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...