BimboBirgitte Skrevet 28. desember 2008 #2681 Del Skrevet 28. desember 2008 "American Psycho" av Bret Easton Ellis. Sett filmen en del ganger så det er virkelig på tide å få lest boken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanya Skrevet 28. desember 2008 #2682 Del Skrevet 28. desember 2008 Denne har jeg også lest, men på norsk. Kjempefin bok! Akkurat nå leser jeg siste bok om Annika Bengtzon, "En plass i solen". Før den leste jeg "Meg eier ingen" og "La meg synge deg stille sanger". Begge kan anbefales! Den har jeg også begynt på i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss~Audrey Skrevet 29. desember 2008 #2683 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) leser "Utvalgte emner i katastrofefysikk" av Pessls og "Kvalmen" av Sartre Ikke at jeg får lest så mye annet enn pensum om dagen men:) Endret 29. desember 2008 av miss~Audrey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 29. desember 2008 #2684 Del Skrevet 29. desember 2008 Mørkemannen - Unni Lindell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Charming Skrevet 29. desember 2008 #2685 Del Skrevet 29. desember 2008 The Game av Neil Strauss, festlig "guttebok". ;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 29. desember 2008 #2686 Del Skrevet 29. desember 2008 "En plass i solen" av Liza Marklund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudeluttan Skrevet 30. desember 2008 #2687 Del Skrevet 30. desember 2008 The Tales of Beedle The Bard, J.K Rowling og Englenes Spill, Carlos Ruiz Zafon. Blir fort litt overlapping når en "sammleser" i heimen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 30. desember 2008 #2688 Del Skrevet 30. desember 2008 Kvinnen med fødselsmerket av Håkan Nesser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 30. desember 2008 #2689 Del Skrevet 30. desember 2008 En plass i solen - Liza Marklund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BimboBirgitte Skrevet 31. desember 2008 #2690 Del Skrevet 31. desember 2008 The Game av Neil Strauss, festlig "guttebok". ;P Bestilte den fra Amazon nå. Så lovende ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wrangler Skrevet 31. desember 2008 #2691 Del Skrevet 31. desember 2008 Akkurat ferdig med den siste til Gert Nygårdshaug, Fortellerens marked. Anbefales!! (litt treg start men så tar det av) Skal begynne nå på Liza Marklunds siste; Livstid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 31. desember 2008 #2692 Del Skrevet 31. desember 2008 Akkurat ferdig med den siste til Gert Nygårdshaug, Fortellerens marked. Anbefales!! (litt treg start men så tar det av) Skal begynne nå på Liza Marklunds siste; Livstid. Det er den nest siste. Hun har akkurat kommet med 'En plass i solen'. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 31. desember 2008 #2693 Del Skrevet 31. desember 2008 "The White Tiger" av Aravind Adiga og "Sammen er vi mindre alene" av Anna Gavalda. Veldig bra begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinna Skrevet 1. januar 2009 #2694 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg leser Kjeltringer av Thomas Ergo .. utrolig spennende å få et innblikk i den vanvittige "underverdenen" som faktisk befinner seg like i nærheten av oss. Hvordan intelligente gutter som vokser opp i ordentlige hjem - med masse kjærlighet og materielle goder kan utvikle seg slik som det beskrives i boken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. januar 2009 #2695 Del Skrevet 1. januar 2009 Idas dans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 1. januar 2009 #2696 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg er nettopp ferdig med Vi møtes på Chocolate Heaven av Carole Matthews. En veldig bra bok. Kan anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyB Skrevet 3. januar 2009 #2697 Del Skrevet 3. januar 2009 Akkurat nå leser jeg "Elskede" av Toni Morrison. Vakkert språk, og viktig historie, men jeg synes den er ganske forvirrende, desverre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraistin Skrevet 4. januar 2009 #2698 Del Skrevet 4. januar 2009 Kafka on the Shore - Haruki Murakami. Hjelpe meg, blir helt stressa med tanke på alle bøkene jeg har foran meg. Etter denne skal jeg lese On the Road av Jack Karouac. Har dessuten planer om å lese opp litt Tolkien (Hobbit og Lord of the Rings), i tillegg til en drøss gamle klassikere. Har mye å se fram til ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glødelampe Skrevet 4. januar 2009 #2699 Del Skrevet 4. januar 2009 Har kommet hundre sider ut i Finn Skårderuds Uro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 4. januar 2009 #2700 Del Skrevet 4. januar 2009 Vinterhjerte av Siri M. Kvamme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå