Abraxas Skrevet 28. august 2008 #2441 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) .... Endret 10. mai 2010 av Abraxas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanna panna Skrevet 28. august 2008 #2442 Del Skrevet 28. august 2008 Leser Skjønnhetsskole i Kabul akkurat nå. Forf: Deborah Rodriguez. Litt forvirrende, men man snapper jo opp litt kunnskap:) Skal begynne på Paulo coelho sin Brida etterpå. Akkurat ferdig med Berlinepoplene, Eremittkrepsene og liggende i grønne enger.Anne B. Ragde - Beste boka jeg leste i sommer: Drageløperen og Tusen strålende soler, av Khaled hosseini Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 29. august 2008 #2443 Del Skrevet 29. august 2008 Siden det har vært så mye snakk om den tredje boka i trilogien til Lars Saabye Christensen, måtte jeg dra innom bokhandelen og kjøpe Beatles i dag. Skal snart ta den med meg i senga og begynne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 29. august 2008 #2444 Del Skrevet 29. august 2008 'Det synger i gresset' av Doris Lessing huh, ferdig, den gikk i løpet av to kvelder, ganske fasinerende. Tror jeg skal ta Rushdies esseer nest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linka83 Skrevet 29. august 2008 #2445 Del Skrevet 29. august 2008 akkurat naa leser jeg The Host, av Stephenie Meyer - samme forfatter som har skrevet Twilight serien hvis noen har hoert om den? The host er ikke like bra som Twilight - ikke foreloebig ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 29. august 2008 #2446 Del Skrevet 29. august 2008 "The other Boleyn girl" av Philippa Gregory. Har holdt på med den en stund nå - kanskje jeg har skrevet det her før?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 29. august 2008 #2447 Del Skrevet 29. august 2008 Skal begynne på 13. uke av Marianne Mjaaland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2008 #2448 Del Skrevet 29. august 2008 Bygland gard og ætt, bind V Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 29. august 2008 #2449 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg leser Harde Slag av Harlan Coben (begynte idag, så den på Coop Mega mens vi kjøpte inn til helgen og da bare måtte jeg ) også leser jeg Predator av Patricia Cornwell... Går mye i krim for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reveal Skrevet 2. september 2008 #2450 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Etter at jeg på søndag ENDELIG fikk ferdiglest Forbrytelse og straff- Fjodor Dostojevskij satte jeg meg i går ned med den store lille boka (100 sider) Den gamle mannen og havet av Ernest Hemmingway. Tror det må være en av de vakreste bøkene jeg noen sinne har lest. Idag går jeg nok videre på Kjærlighet i koleraens tid av Gabriel Garcia Marcquez Er inne på verdenslitteraturlista nå... Endret 2. september 2008 av Reveal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 2. september 2008 #2451 Del Skrevet 2. september 2008 Den røde vargen - Liza Marklund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boki Skrevet 3. september 2008 #2452 Del Skrevet 3. september 2008 jeg leser "øya" avVictoria Hislop. Bra bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aeryn Skrevet 3. september 2008 #2453 Del Skrevet 3. september 2008 Varulven av Aksel Sandemose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjefs-snipa Skrevet 3. september 2008 #2454 Del Skrevet 3. september 2008 Brida av Paulo Coelho Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juvufuse Skrevet 3. september 2008 #2455 Del Skrevet 3. september 2008 På senga: The Fires of Heaven av Robert Jordan På lydbok: Løvekvinnen av Erik Fosnes Hansen Ellers: Pensum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 3. september 2008 #2456 Del Skrevet 3. september 2008 Nå leser jeg Camus 'Pesten' igjen. Leste den jo i skoletiden leeeeeeenge siden, men ser ut som om tiden er moden å lese en del bøker om igjen Usj, starter å bli gammel, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 4. september 2008 #2457 Del Skrevet 4. september 2008 Etter at jeg på søndag ENDELIG fikk ferdiglest Forbrytelse og straff- Fjodor Dostojevskij satte jeg meg i går ned med den store lille boka (100 sider) Den gamle mannen og havet av Ernest Hemmingway. Tror det må være en av de vakreste bøkene jeg noen sinne har lest. Idag går jeg nok videre på Kjærlighet i koleraens tid av Gabriel Garcia Marcquez Er inne på verdenslitteraturlista nå... Kjærlighet i koleraens tid tror jeg er min favoritt gjennom alle tider. Den ble liksom en del av meg. Liker boksmaken din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 4. september 2008 #2458 Del Skrevet 4. september 2008 "Ninas reise" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 4. september 2008 #2459 Del Skrevet 4. september 2008 Gulldronning, perledronnning av Margaret Skjelbred. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_rsa_* Skrevet 4. september 2008 #2460 Del Skrevet 4. september 2008 Den 13. fortellingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå