Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ~Fantabulous_kitten~

Boken jeg leste idag heter "How to live with a neurotic cat", og er skrevet av Stephen Baker. Det er en morsom liten bok, som jeg absolutt anbefaler, spesielt om du har katt selv :o)

Boken jeg akkurat har begynt på heter "the Self-Destruction Handbook", skrevet av Adam Wasson og Jessica Stamen. Den er vel egentlig en pocket...

Fint med lettlest underholdning i sommervarmen, mens man venter på nytt skoleår :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp lest bøkene om Innhaugfolket om igjen (Anne Karin Elstad), og har begynt på "Julie" av samme forfatter.

Biblioteket her er stengt i juli, så da blir det å lese det en har i bokhyllene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skal begynne på sagaen om isfolket- Sandemo. Har lenge vært skeptisk men har hørt om så mange som har fått dilla at jeg må gi det en sjanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unni Lindell - Honningfellen

Er snart ferdig med den nå.. syns den har vært ganske bra, men ikke sånn superspennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat ferdig med "en helt annen historie" av Haakan Nesser. Superspennende!!

Nå hører jeg "Marions slør" av Roy Jakobsen og leser "Kineseren" av Henning Mankell. Spennende begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Karine_*

Akkurat nå leser jeg Stolthet og Fordom av Jane Austen (på svensk faktisk, så egentlig blir det vel Stolthet och Fördom). En klassiker som absolutt er å anbefale. Etter det vet jeg ikke hva jeg gir meg i kast med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...