Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Gjest Frk. Grønn

Jeg leser "En shopoholiker treffer blink" av Sophie Kinsella og "28 historier om AIDS i Afrika" av Stephanie Nolen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er selv lese-hest-elsker lese gode bøker, har maaange å anbefale: fugler uten vinger - tusen strålende soler - Balansekunst - Boktyven - Mengele Zoo -Hermanas... ja, mange mange flere... men jeg trenger også tips,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå holder jeg på med "Jenta som lekte med ilden" av Stieg Larsson. Kjempebra bok :lese:

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg leser Zone 7 av Matthew Reilly, alle bøkene hans er rå med action fra begynnelse til slutt! Herlig :lese:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La fra meg Hässelby av Johan Harstad for et par timer siden. Spesiell, men veldig bra bok. Har også lest den forrige romanen hans, Buzz Aldrin, hvor ble det av deg i alt mylderet? Utrolig bra den også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på med et par bøker for tida:

Vannet av Arnaldur Indridason

og

Mengele Zoo av Gert Nygårdshaug.

Er mest fornøyd med nr. 2, enda.

Ble nettopp ferdig med Hodejegerne av Jo Nesbø, som jeg vanligvis elsker. Men ble litt skuffa kjente jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser Beatles av Saabye Christensen om igjen, skal lese Bly om igjen også, før jeg kjøper den siste boken han har skrevet om denne gjengen. Husker godt første gangen jeg leste Beatles, det var den beste boken jeg hadde lest, er litt spent om jeg føler det samme nå, så lang tid etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tiden leser jeg Flaggermusmannen av Jo Nesbø. :lese:

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leser Skadet av Cathy Glass. En sann historie om et barn i fosterhjem. Gripende historie. Anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gladlaks
La fra meg Hässelby av Johan Harstad for et par timer siden. Spesiell, men veldig bra bok. Har også lest den forrige romanen hans, Buzz Aldrin, hvor ble det av deg i alt mylderet? Utrolig bra den også :D

Jeg holder også på med Hässelby. Synes Buzz Aldrin var bedre, men jeg tror ikke jeg har kommet ordentlig inn i den ennå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Har kost meg med bøkene om "Damenes detektivbyrå nr1" de siste dagene. Har nå kommet til bok nr 4: skrivemaskinkurs for menn.

Fornøyelig sommeravkobling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The cocka hola company av Abo Rasul.

:ler: Fantastisk bok!!

Tusen strålende soler leser jeg nå,Khaled Hosseini...bra så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat lest:

Ved elven Piedra satt jeg og gråt - Paulo Coelho

The Curious Incident of the Dog in the Night Time - Mark Haddon

Drageløperen - Khaled Hosseini

Anbefaler alle tre på det aller sterkeste :)

Usikker på hva jeg skal ta fatt på nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...