Involvert Skrevet 8. juni 2008 #2161 Del Skrevet 8. juni 2008 Sidenjeg selv er så glad i å lese bøker er jeg nysgjerrig på hva andre leser/har lest til enhver tid. Jeg har selv akkurat avsluttet en bok av Anne B Ragde som heter "En tiger for en engel" den anbefales virkelig, flott skrevet som alle Ragdes bøker Nå har jeg begynt på en romanserie som heter "Bergfoss" Måtte bare ha noe enkel undeholdning som ikke krever så mye tankevirksomhet i en travel hverdag....og det funker. "Desperation, Nevada" - KJEMPESPENNENDE! Av min favorittforfatter, Stephen King Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 8. juni 2008 #2162 Del Skrevet 8. juni 2008 Leste ferdig Den trettende fortellingen-Diane Setterfield i morges, har brukt lang tid på den og koset meg. Anbefales. Har nå begynt på Prikkedøden- Jan Sverre Syvertsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #2163 Del Skrevet 8. juni 2008 Den Store Donalboka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. juni 2008 #2164 Del Skrevet 8. juni 2008 Sidenjeg selv er så glad i å lese bøker er jeg nysgjerrig på hva andre leser/har lest til enhver tid. Jeg har selv akkurat avsluttet en bok av Anne B Ragde som heter "En tiger for en engel" den anbefales virkelig, flott skrevet som alle Ragdes bøker Nå har jeg begynt på en romanserie som heter "Bergfoss" Måtte bare ha noe enkel undeholdning som ikke krever så mye tankevirksomhet i en travel hverdag....og det funker. Akkurat nå leser jeg "Jenta som lekte med ilden" av Stieg Larsson. Hilsen The Kitten :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 8. juni 2008 #2165 Del Skrevet 8. juni 2008 "En liten gyllen ring" av Kjell Ola Dahl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vienn Skrevet 8. juni 2008 #2166 Del Skrevet 8. juni 2008 Er nylig ferdig med Havets Katedrav av den spanske forfatteren. Flott, flott bok med mye historie fra 1300-tallet. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 9. juni 2008 #2167 Del Skrevet 9. juni 2008 Er nylig ferdig med Havets Katedrav av den spanske forfatteren. Flott, flott bok med mye historie fra 1300-tallet. Anbefales! Hehe! Jeg skulle akkurat si det samme! Jeg har lest, lest og lest boken, utrolig gripende!! Greide nesten ikke legge den fra meg jeg.. Havets katedral av Ildefonso Falcones, bør leses for de som liker historiske romaner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 9. juni 2008 #2168 Del Skrevet 9. juni 2008 Tom Egeland - Sirkelens ende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knudz3n Skrevet 9. juni 2008 #2169 Del Skrevet 9. juni 2008 Erlend Loe - Muleum.. Nettopp ferdig m Fossum - Den som frykter ulven , SPENNENDE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Alva* Skrevet 9. juni 2008 #2170 Del Skrevet 9. juni 2008 Vindens skygge av Carlos Ruiz Zafón. Anbefales så langt! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 11. juni 2008 #2171 Del Skrevet 11. juni 2008 Nå leser jeg "jenta som lekte med ilden" av Stieg Larsson. Fikk mareritt første natta jeg leste i boken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billebill Skrevet 11. juni 2008 #2172 Del Skrevet 11. juni 2008 Eat, Pray, Love av Elizabeth Gilbert. Så langt morsomt om Gilberts selvbiografi over hennes fullstendige livsendring. Spis god mat, be litt til Gud (eller hva/hvem du måtte ønske) og ha kjærlighet til livet og alt det innebærer. Nusselig, samtidig som jeg tar meg selv i å sitte og reflektere over eget liv hele tiden. Anbefales så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 11. juni 2008 #2173 Del Skrevet 11. juni 2008 Vindens skygge av Carlos Ruiz Zafón. Anbefales så langt! :-) Den er fin! Jeg leser "Kollektivt selvmord" av Arto Paasilinna. Ikke kommet så veldig langt ennå, men den er underholdende (Det er en humoristisk bok.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 11. juni 2008 #2174 Del Skrevet 11. juni 2008 Lydbok: Storeulvsyndromet av Hylland Eriksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 11. juni 2008 #2175 Del Skrevet 11. juni 2008 etter mange måneders pensum lesing,trengte jeg noe lett.. funnet meg litt fin chick-lit, Sushi For Nybegynnere. noen som har lest den? har også lyst å kjøpe den nye til Nesbø, selvom den desverre ikke handler om Harry Hole. Noen som har vært så kjappe at de har kommet seg gjennom den nye enda eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkprincess Skrevet 11. juni 2008 #2176 Del Skrevet 11. juni 2008 "The kite runner" altså Drageløperen som jeg for øvrig også har lest. Flott skrevet av Khaled Hosseini. Ambefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstorm Skrevet 11. juni 2008 #2177 Del Skrevet 11. juni 2008 The curios incident of the dog in the night-time av Mark Haddon. Tror jeg liker den. (er bare såvidt begynt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 11. juni 2008 #2178 Del Skrevet 11. juni 2008 etter mange måneders pensum lesing,trengte jeg noe lett.. funnet meg litt fin chick-lit, Sushi For Nybegynnere. noen som har lest den? har også lyst å kjøpe den nye til Nesbø, selvom den desverre ikke handler om Harry Hole. Noen som har vært så kjappe at de har kommet seg gjennom den nye enda eller? Jeg leste den ferdig veldig raskt, og vet ikke helt hva jeg synes. Formen er nok en slags krim/satire, eller et forsøk på sådan, men jeg synes ikke han lykkes 100%. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 11. juni 2008 #2179 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg leser Skygge av Karin Alvtegen :O) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2008 #2180 Del Skrevet 13. juni 2008 To the Lighthouse - Virginia Wolf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå