Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Susanne_*
Sidenjeg selv er så glad i å lese bøker er jeg nysgjerrig på hva andre leser/har lest til enhver tid.

Jeg har selv akkurat avsluttet en bok av Anne B Ragde som heter "En tiger for en engel"

den anbefales virkelig, flott skrevet som alle Ragdes bøker

Nå har jeg begynt på en romanserie som heter "Bergfoss" Måtte bare ha noe enkel undeholdning som ikke krever så mye tankevirksomhet i en travel hverdag....og det funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lacuna

Jeg har akkurat begynt på The Lake of Dead Languages, av Carol Goodman. Foreløpig er det for tidlig til å ha dannet seg et egentlig inntrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luftslottet som sprengtes - Stieg Larson.

Har akkurat også lest Heksene for datteren min. og jeg koste meg minst like mye som henne! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg akkurat gjort meg ferdig med den tredje og siste Stig Larson-boka. Prøvde å tyne den så lenge det gikk, men nå er det altså over og jeg er bare kjempefortvila og vet da sannelig ikke hva jeg skal plukke ut fra bokhylla nå

:gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg akkurat gjort meg ferdig med den tredje og siste Stig Larson-boka. Prøvde å tyne den så lenge det gikk, men nå er det altså over og jeg er bare kjempefortvila og vet da sannelig ikke hva jeg skal plukke ut fra bokhylla nå

:gråte:

Kjenner følelsen... :tristbla:

Jeg leser De hengte revers skog av Arto Paasilinna. Begynte på den i dag, og er foreløpig fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er akkurat ferdig med "The innocent man" av John Grisham. Han først non-fiction bok. Les den og bli sjokkert over maktpersonene i en liten filleby i USA, som klarer å ødelegge livene til flere uskyldige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg prøve å bli ferdig med Anne B. Ragdes "ligge i grønne enger". Startet på den for lenge siden, men la den fra meg etter få sider, holdt på å dø av kjedsomhet. Men nå har jeg bestemt meg for å prøve å komme igjennom den, så krysser jeg fingrene for at dette blir den siste i serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...