eximus Skrevet 4. april 2008 #2021 Del Skrevet 4. april 2008 "Lille Petter edderkopp" av Anne B. Ragde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2008 #2022 Del Skrevet 4. april 2008 Den siste til John Grisham,- han skuffer aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 7. april 2008 #2023 Del Skrevet 7. april 2008 Skal ta fatt på gamle gode "Pelikanrapporten" av John Grisham. Lenge siden jeg leste den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Susanne_* Skrevet 7. april 2008 #2024 Del Skrevet 7. april 2008 Sidenjeg selv er så glad i å lese bøker er jeg nysgjerrig på hva andre leser/har lest til enhver tid. Jeg har selv akkurat avsluttet en bok av Anne B Ragde som heter "En tiger for en engel" den anbefales virkelig, flott skrevet som alle Ragdes bøker Nå har jeg begynt på en romanserie som heter "Bergfoss" Måtte bare ha noe enkel undeholdning som ikke krever så mye tankevirksomhet i en travel hverdag....og det funker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 7. april 2008 #2025 Del Skrevet 7. april 2008 Har nettopp lest ut drageløperen, nå er jeg litt usikker på hva jeg skal velge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 7. april 2008 #2026 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg har akkurat begynt på The Lake of Dead Languages, av Carol Goodman. Foreløpig er det for tidlig til å ha dannet seg et egentlig inntrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 7. april 2008 #2027 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg har nettopp begynt på bokhandleren i kabul-åsne seierstad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. april 2008 #2028 Del Skrevet 7. april 2008 Følte for å mimre litt, så jeg valgte Heksene av Roald Dahl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirri Skrevet 7. april 2008 #2029 Del Skrevet 7. april 2008 Luftslottet som sprengtes - Stieg Larson. Har akkurat også lest Heksene for datteren min. og jeg koste meg minst like mye som henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talula Skrevet 9. april 2008 #2030 Del Skrevet 9. april 2008 "Trylleglasset" av Torborg Nedreaas, og "Den balsamerte ulven" av Gert Nygårdshaug. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ce'Nedra Skrevet 9. april 2008 #2031 Del Skrevet 9. april 2008 Snø av Orhan Pamuk. Klarer ikke bestemme meg for om jeg liker den eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 10. april 2008 #2032 Del Skrevet 10. april 2008 Nå leser jeg Øyne blå av Jan Sverre Syvertsen. Helt grei krim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momajoja Skrevet 10. april 2008 #2033 Del Skrevet 10. april 2008 Nå har jeg akkurat gjort meg ferdig med den tredje og siste Stig Larson-boka. Prøvde å tyne den så lenge det gikk, men nå er det altså over og jeg er bare kjempefortvila og vet da sannelig ikke hva jeg skal plukke ut fra bokhylla nå :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLuna Skrevet 12. april 2008 #2034 Del Skrevet 12. april 2008 Nå har jeg akkurat gjort meg ferdig med den tredje og siste Stig Larson-boka. Prøvde å tyne den så lenge det gikk, men nå er det altså over og jeg er bare kjempefortvila og vet da sannelig ikke hva jeg skal plukke ut fra bokhylla nå :gråte: Kjenner følelsen... Jeg leser De hengte revers skog av Arto Paasilinna. Begynte på den i dag, og er foreløpig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 12. april 2008 #2035 Del Skrevet 12. april 2008 Zahir av Paulo Coelho Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 12. april 2008 #2036 Del Skrevet 12. april 2008 Min søster Ellie - Amanda Eyre Ward Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2008 #2037 Del Skrevet 12. april 2008 Er akkurat ferdig med "The innocent man" av John Grisham. Han først non-fiction bok. Les den og bli sjokkert over maktpersonene i en liten filleby i USA, som klarer å ødelegge livene til flere uskyldige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eføy Skrevet 15. april 2008 #2038 Del Skrevet 15. april 2008 Nettopp ferdig med "Ligge i grønne enger" av Anne B Ragde. Nå leser jeg "Arsenikktårnet" av samme forfatter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 15. april 2008 #2039 Del Skrevet 15. april 2008 Nå skal jeg prøve å bli ferdig med Anne B. Ragdes "ligge i grønne enger". Startet på den for lenge siden, men la den fra meg etter få sider, holdt på å dø av kjedsomhet. Men nå har jeg bestemt meg for å prøve å komme igjennom den, så krysser jeg fingrene for at dette blir den siste i serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 17. april 2008 #2040 Del Skrevet 17. april 2008 ha nettopp lest PS Jeg elsker deg av Cecelia Ahern nå leser jeg Idas dans av Gunnhild Corwin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå