Mrs. Rasoul Skrevet 17. mars 2008 #1961 Del Skrevet 17. mars 2008 De siste tre ukene har jeg lest Shopoholiker-serien av Sophie Kinsella - En shopoholikers drømmeverden - En shopoholikers uimotståelige nye verden - En shopoholiker treffer blink - En shopoholiker finner en søster Og nå skal jeg lese "En shopoholiker med baby". Den var ikke å finne på de to bibliotekene jeg har i nærheten, så lurer på om jeg skal kjøpe den gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
unematori Skrevet 17. mars 2008 #1962 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg er akkurat ferdig med Ivan Turgenjevs "Det stormer om våren". Nydelig roman forfattet av Dostojevskis og Tolstojs "læremester". Dette er riktignok russisk litteratur, men den er overhodet ikke tung å lese. Usedvanlig velskrevet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kermit Skrevet 17. mars 2008 #1963 Del Skrevet 17. mars 2008 Nå er jeg i ferd med å avslutte Rebecca av Daphne du Maurier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 17. mars 2008 #1964 Del Skrevet 17. mars 2008 Nå skal jeg straks begynne på " Jenta som lekte med ilden " av Stieg Larsson Har akkurat avsluttet "Livstid " av Liza Marklund. Jeg elsker krim.... :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 18. mars 2008 #1965 Del Skrevet 18. mars 2008 'The World Without End' med Ken Follett. Det er så lenge siden jeg leste 'Pillars of the Earth' at jeg ikke kan si om denne er bedre eller dårligere. Men den er veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane F. Skrevet 18. mars 2008 #1966 Del Skrevet 18. mars 2008 "Modellen" av Lars Saabye Christensen.. Har bare lest 70 sider til nå, men intrykket er at den er veldig bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kermit Skrevet 18. mars 2008 #1967 Del Skrevet 18. mars 2008 Nå er det tid for krim, derfor har jeg gravd fram Mord på Orientekspressen av Agatha Christie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 18. mars 2008 #1968 Del Skrevet 18. mars 2008 De siste tre ukene har jeg lest Shopoholiker-serien av Sophie Kinsella - En shopoholikers drømmeverden - En shopoholikers uimotståelige nye verden - En shopoholiker treffer blink - En shopoholiker finner en søster Og nå skal jeg lese "En shopoholiker med baby". Den var ikke å finne på de to bibliotekene jeg har i nærheten, så lurer på om jeg skal kjøpe den gitt Jeg ELSKER shopoholiker serien! Håper bare den siste kommer i pocket snart, for jeg har de 4 andre i pocket. Den siste boken jeg leste var Butikken i Blossom Street av Debbie Macomber. Herlig bok, leste den på 2 dager. Kjøpte en ny i dag som heter så mye som Gift mann søkes. Husker ikke forfatteren og gidder ikke reise meg for å finne ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blanca Skrevet 19. mars 2008 #1969 Del Skrevet 19. mars 2008 Markens grøde av Knut Hamsun. Fikk litt lyst til å bryne meg på en klassiker. Jeg har bare lest Victoria av Hamsun tidligere. Den falt ikke i smak, men så var jeg mye yngre. Vi måtte lese den på skolen. Nå har jeg bestemt meg for å gi Hamsun en ny sjanse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silencia Skrevet 19. mars 2008 #1970 Del Skrevet 19. mars 2008 Rødstrupe av Jo Nesbø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 19. mars 2008 #1971 Del Skrevet 19. mars 2008 Snømannen, av Jo Nesbø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 19. mars 2008 #1972 Del Skrevet 19. mars 2008 Havfruestolen av Sue Monk Kidd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 19. mars 2008 #1973 Del Skrevet 19. mars 2008 The Secret Life Of Bees av Sue Monk Kidd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 19. mars 2008 #1974 Del Skrevet 19. mars 2008 Use of weapons, av Iain M. Banks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 19. mars 2008 #1975 Del Skrevet 19. mars 2008 "Catch" av Stein Morten Lier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgan le Fay Skrevet 19. mars 2008 #1976 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) What I Loved, av Siri Hustvedt. Nyydelig. :rødme: Endret 19. mars 2008 av Morgan le Fay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. mars 2008 #1977 Del Skrevet 20. mars 2008 Sarah Dunn, den store kjærligheten. Litt kjedelig og morsom på en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Casey Skrevet 20. mars 2008 #1978 Del Skrevet 20. mars 2008 Akkurat nå holder jeg på med å avslutte Helene Uris "De beste blant oss". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vita Skrevet 20. mars 2008 #1979 Del Skrevet 20. mars 2008 Har akkurat begynt på Løvekvinnen av Erik Fosnes Hansen, men har ikke fått helt taket på den ennå. Har noen lest den? Har hørt at den er så bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 21. mars 2008 #1980 Del Skrevet 21. mars 2008 "En fortelling om kjærlighet og mørke" av Amos Oz. Lovely! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå