Trekkoppfuglen Skrevet 25. oktober 2007 #1621 Del Skrevet 25. oktober 2007 Akkurat ferdig med Drageløperen. Fantastisk bok!!!!!!!!!!!!! Forferdelig vanskelig å begynne på ny bok etter den. Men jeg tror det blir en lettlest krim, mulig Carambole av Håkan Nesser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 25. oktober 2007 #1622 Del Skrevet 25. oktober 2007 Leser de siste sidene i snø vil falle over snø som er falt. Levi Henriksen. Del ble lagt bort litt i høst pga ragde... Ikke fordi den ikke var bra, men fordi jeg var så nysgjerrig på fortsettelsen på Neshov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 25. oktober 2007 #1623 Del Skrevet 25. oktober 2007 Vigdis Hjort: "Fordeler og ulemper ved å være til". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_bare meg_* Skrevet 25. oktober 2007 #1624 Del Skrevet 25. oktober 2007 Nettopp begynt på 1222, Anne Holt. So far so good Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-frøya- Skrevet 25. oktober 2007 #1625 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Hvem drepte Natalie? av Nicci French Endret 25. oktober 2007 av -frøya- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sørlandsfruen Skrevet 25. oktober 2007 #1626 Del Skrevet 25. oktober 2007 Prøver å bli ferdig med Colonel Sun av Robert Markham. Den kommer ikke opp på samme nivå som Ian Flemmings James Bond bøker, de var det en drøm å lese... Leser også Europas Historie av Alnæs og Genanse og Verdighet av Dag Solstad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 26. oktober 2007 #1627 Del Skrevet 26. oktober 2007 En shopoholikers hemmelige drømmeverden av Sophie Kinsella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 26. oktober 2007 #1628 Del Skrevet 26. oktober 2007 "The Dead Pool" av Sue Walker. Har ventet på denne i to år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cherie ikke innlogget Skrevet 26. oktober 2007 #1629 Del Skrevet 26. oktober 2007 Prøver å bli ferdig med Colonel Sun av Robert Genanse og Verdighet av Dag Solstad. Den er så utrolig bra. Synes særlig det som blir sagt om vildanden er svine bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amyrlin Skrevet 27. oktober 2007 #1630 Del Skrevet 27. oktober 2007 "Can You Keep A Secret?" av Sophie Kinsella. Kjempe morsom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 27. oktober 2007 #1631 Del Skrevet 27. oktober 2007 Leser de siste sidene i snø vil falle over snø som er falt. Levi Henriksen. Del ble lagt bort litt i høst pga ragde... Ikke fordi den ikke var bra, men fordi jeg var så nysgjerrig på fortsettelsen på Neshov. Jeg elsket Snø vil falle over snø som har falt! Hadde ingen forventninger og ble sterkt positivt overrasket Nå leser jeg Marions slør av Roy Jacobsen. Om noen spurte meg vel tidligere om hva jeg syns om 1222: Jeg likte den, men syns den var veldig annerledes enn tidligere Hanne Wilhelmsenbøker... litt merkelig at den ble skrevet fra Hannes perspektiv, men tror jeg likte det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 27. oktober 2007 #1632 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg elsket Snø vil falle over snø som har falt! Hadde ingen forventninger og ble sterkt positivt overrasket Ja, synes den er .. naken, følsom og en litt mer positiv tolkning av livet på bl.a gård enn det man finner hos Ragde. Jeg synes det er likheter da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amygdala Skrevet 27. oktober 2007 #1633 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg begynte på "Veien til Karlsvogna" av Jon Magnus da svigerfaren min fikk kreft men måtte bare legge den fra meg, det ble litt for sterk kost akkurat da. Nå tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på den en gang til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pnin Skrevet 28. oktober 2007 #1634 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg forsøkte meg på "Gresstrå1" av Walt Withman, likte den godt men la den likevel fra meg ulest. Hvorfor kan du lese om på bloggen. Samtidig leste jeg "Gjøre godt" av Trude Marstein, nok ei bok jeg llikte og la fra meg. Jeg har skrevet fyldigere om den også på bloggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 30. oktober 2007 #1635 Del Skrevet 30. oktober 2007 Litteraturhistorie (ikkje student!) av Haarberg m.fl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 30. oktober 2007 #1636 Del Skrevet 30. oktober 2007 Litteraturhistorie (ikkje student!) av Haarberg m.fl. Tror jeg vet hvilken bok du snakker om. Det er litteraturhistorie skrevet på en litt anderledes måte + mye mer levende ...ikke sant? Selv leser jeg mannen som elsket yngve nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 30. oktober 2007 #1637 Del Skrevet 30. oktober 2007 Emmas lykke av Claudia Schreiber. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 30. oktober 2007 #1638 Del Skrevet 30. oktober 2007 Tror jeg vet hvilken bok du snakker om. Det er litteraturhistorie skrevet på en litt anderledes måte + mye mer levende ...ikke sant? Selv leser jeg mannen som elsket yngve nå. Levande og levande, fry Blom. tre forfattare som skriv boka. Første delen var gøy men midtpartiet skriven av ein annan er ganske kjedelig/likegyldig. Dessverre. Får håpa siste delen av forfattar nr 3 blir betre! Har lest på boka sidan mai.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 4. november 2007 #1639 Del Skrevet 4. november 2007 Rosa bil av Ingrid Wiggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleDolly Skrevet 4. november 2007 #1640 Del Skrevet 4. november 2007 Nettopp ferdig med Beatles av Lars Sabye Christensen Nå leser jeg der regnbuen ender med Cecilie Ahern også har jeg så vidt startet på of mice and men samtidig, men kan ikke si en fenger så mye etter 20 første sidene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå