Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Akkurat ferdig med Drageløperen. Fantastisk bok!!!!!!!!!!!!!

Forferdelig vanskelig å begynne på ny bok etter den.

Men jeg tror det blir en lettlest krim, mulig Carambole av Håkan Nesser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leser de siste sidene i snø vil falle over snø som er falt. Levi Henriksen. Del ble lagt bort litt i høst pga ragde...

Ikke fordi den ikke var bra, men fordi jeg var så nysgjerrig på fortsettelsen på Neshov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å bli ferdig med Colonel Sun av Robert Markham. Den kommer ikke opp på samme nivå som Ian Flemmings James Bond bøker, de var det en drøm å lese...

Leser også Europas Historie av Alnæs og Genanse og Verdighet av Dag Solstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cherie ikke innlogget
Prøver å bli ferdig med Colonel Sun av Robert Genanse og Verdighet av Dag Solstad.

Den er så utrolig bra. Synes særlig det som blir sagt om vildanden er svine bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser de siste sidene i snø vil falle over snø som er falt. Levi Henriksen. Del ble lagt bort litt i høst pga ragde...

Ikke fordi den ikke var bra, men fordi jeg var så nysgjerrig på fortsettelsen på Neshov.

Jeg elsket Snø vil falle over snø som har falt! Hadde ingen forventninger og ble sterkt positivt overrasket :)

Nå leser jeg Marions slør av Roy Jacobsen.

Om noen spurte meg vel tidligere om hva jeg syns om 1222: Jeg likte den, men syns den var veldig annerledes enn tidligere Hanne Wilhelmsenbøker... litt merkelig at den ble skrevet fra Hannes perspektiv, men tror jeg likte det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsket Snø vil falle over snø som har falt! Hadde ingen forventninger og ble sterkt positivt overrasket :)

Ja, synes den er .. naken, følsom og en litt mer positiv tolkning av livet på bl.a gård enn det man finner hos Ragde. Jeg synes det er likheter da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte på "Veien til Karlsvogna" av Jon Magnus da svigerfaren min fikk kreft men måtte bare legge den fra meg, det ble litt for sterk kost akkurat da. Nå tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på den en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litteraturhistorie (ikkje student!) av Haarberg m.fl.

Tror jeg vet hvilken bok du snakker om. Det er litteraturhistorie skrevet på en litt anderledes måte + mye mer levende ...ikke sant?

Selv leser jeg mannen som elsket yngve nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Raptuza
Tror jeg vet hvilken bok du snakker om. Det er litteraturhistorie skrevet på en litt anderledes måte + mye mer levende ...ikke sant?

Selv leser jeg mannen som elsket yngve nå.

Levande og levande, fry Blom. tre forfattare som skriv boka. Første delen var gøy men midtpartiet skriven av ein annan er ganske kjedelig/likegyldig. Dessverre. Får håpa siste delen av forfattar nr 3 blir betre!

Har lest på boka sidan mai....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp ferdig med Beatles av Lars Sabye Christensen

Nå leser jeg der regnbuen ender med Cecilie Ahern

også har jeg så vidt startet på of mice and men samtidig, men kan ikke si en fenger så mye etter 20 første sidene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...