Gjest Alou Skrevet 13. september 2007 #1521 Del Skrevet 13. september 2007 Har begynt på "Berlinerpoplene". En dyster start - så langt ikke gitt meg noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 14. september 2007 #1522 Del Skrevet 14. september 2007 Nå har jeg begynt på "Den Tidsreisendes Kvinne" av Audrey Niffenberger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moon-flower Skrevet 14. september 2007 #1523 Del Skrevet 14. september 2007 Begynte på Rosens navn av Umberto Eco i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 14. september 2007 #1524 Del Skrevet 14. september 2007 Har endelig oppdaget Jo Nesbø. Leser "Marekors" nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_adele_* Skrevet 14. september 2007 #1525 Del Skrevet 14. september 2007 ja vet.. leser rødstrupe nå. begynte fra bok EN og leser meg utover.. kjempe.. harry hole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 14. september 2007 #1526 Del Skrevet 14. september 2007 "For whom the bell tolls" av Hemingway. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 14. september 2007 #1527 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Jeg er en av dem som kan lese flere bøker samtidig, så nå leser jeg: "The Colour of Magic" - Terry Pratchett "Good Omens" - Terry Pratchett og Neil Gaiman "Pride and Prejudice" - Jane Austen "The Chronicles of Narnia" - C.S. Lewis Endret 14. september 2007 av Advena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 14. september 2007 #1528 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg er en av dem som kan lese flere bøker samtidig, så nå leser jeg: "The Colour of Magic" - Terry Pratchett "Good Omens" - Terry Pratchett og Neil Gaiman "Pride and Prejudice" - Jane Austen "The Chronicles of Narnia" - C.S. Lewis Tenk å lese FIRE så BRA bøker på én gang! Du er heldig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jenna88 Skrevet 14. september 2007 #1529 Del Skrevet 14. september 2007 Maaasse faglitteratur, samt "The Castle" av Kafka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 14. september 2007 #1530 Del Skrevet 14. september 2007 Tenk å lese FIRE så BRA bøker på én gang! Du er heldig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pnin Skrevet 15. september 2007 #1531 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg er ferdig med Raymond Chandlers "Det lange farvel", som jeg har skrevet om her, og nå leser jeg endelig "Pnin". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. september 2007 #1532 Del Skrevet 15. september 2007 Stieg Larsson 'Menn som hater kvinner' Det kan godt være jeg har stavet navnet hans feil altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 15. september 2007 #1533 Del Skrevet 15. september 2007 "P.S. I love you" av Cecelia Ahern (etter tips frå itla). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 16. september 2007 #1534 Del Skrevet 16. september 2007 "Skyskraperengler " av Tove Nilsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 16. september 2007 #1535 Del Skrevet 16. september 2007 Exit music, Ian Rankins nyeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Milla_* Skrevet 17. september 2007 #1536 Del Skrevet 17. september 2007 Stieg Larsson 'Menn som hater kvinner' Det kan godt være jeg har stavet navnet hans feil altså. I går ble jeg ferdig med "luftslottet som srängdes" den tredje og siste boken om Blomkvist og Salander. For en fantastisk leseopplevelse! Denne siste boken hadde et litt tngt midtparti med mange nye personbeskrivelser som var litt å holde styr på.denne boken ble veldig politisk. men for en slutt!denne trillogien vil jeg anbefale på det varmste skål for Salander,flotte unge dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 17. september 2007 #1537 Del Skrevet 17. september 2007 Tusen strålende soler - Khaled Hosseini. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 17. september 2007 #1538 Del Skrevet 17. september 2007 Odel og eie av Emily Giffin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 17. september 2007 #1539 Del Skrevet 17. september 2007 I går ble jeg ferdig med "luftslottet som srängdes" den tredje og siste boken om Blomkvist og Salander. For en fantastisk leseopplevelse! Denne siste boken hadde et litt tngt midtparti med mange nye personbeskrivelser som var litt å holde styr på.denne boken ble veldig politisk. men for en slutt!denne trillogien vil jeg anbefale på det varmste skål for Salander,flotte unge dame. Boken er forhåndsbestilt og kommer dumpende ned i postkassa i november... på norsk. Vurderte sterkt å kjøpe boka på svensk, men fant ut at denne boka skulle leses og forstås på en skikkelig måte. Dessuten trenger man noen lyspunkter så sent på høsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 17. september 2007 #1540 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg har og forhåndsbestilt Luftslottet som sprengtes, og gleder meg til å lese den i høst! De to første bøkene var fantastiske! Ellers leser jeg Honningfellen om dagen, og gleder meg til 1212 som jeg snart får i posten, samt Norwegian Wood som jeg fikk i gave fra en god venn og lå i postkassen min i dag! Koselig overraskelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå