Bokormen Skrevet 30. august 2007 #1481 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg er litt over halvveis, og synes omtrent det samme. Begynnelsen var ganske lovende, men det er lite som skjer her, gitt. Jeg har ikke lest noe av Henrik Langeland før. Pleier han å gjenta seg selv så mye...? :klø: Jeg har bare lest Wonderboy før, men husker svært lite av den egentlig. Mener ikke at den var like repetativ som FML er... Men for all del, den er jo grei nok. Litt som med Uri, at den er kanskje best om man er litt kjent i Oslo og på Blindern? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miel Skrevet 30. august 2007 #1482 Del Skrevet 30. august 2007 Hehe, jeg er veldig godt kjent i Oslo, men tror ikke det hever min begeistring for boken, akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mosjonisten Skrevet 30. august 2007 #1483 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Unni Lindell: Nattsøsteren Endret 30. august 2007 av Mosjonisten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fatso Skrevet 30. august 2007 #1484 Del Skrevet 30. august 2007 Fatso av Lars Ramslie. Avskyelig bra, sier mye om samfunnets holdning til de "unormale", og deres oppfatning av samfunnets oppfatning av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 30. august 2007 #1485 Del Skrevet 30. august 2007 Unni Lindell: Nattsøsteren Jeg også, men har mest lyst til å bryte av midt i og begynne på "Begynnelsen på slutten" - Dean Koontz. Er litt lei antihelt-politimenn etter å ha lest både Nesbø, Mankell og Lindell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 30. august 2007 #1486 Del Skrevet 30. august 2007 En ny sjanse i livet - Erin Keye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 30. august 2007 #1487 Del Skrevet 30. august 2007 Tom Kristensen - Dødsriket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 30. august 2007 #1488 Del Skrevet 30. august 2007 Fatso av Lars Ramslie. Avskyelig bra, sier mye om samfunnets holdning til de "unormale", og deres oppfatning av samfunnets oppfatning av dem. Jeg elsket Fatso når den kom ut, var ganske trist.... tror jeg må lese den igjen snart Syns det var veldig synd at det ikke ble noe av filmen med Anders Baasmo Christiansen som Rino :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mariaja Skrevet 30. august 2007 #1489 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg leser utrolig mange bøker på en gang akkurat nå, føler jeg i alle fall! Jeg studerer engelsk, og da har jeg litteratur som ett av fagene, så nå har jeg på to uker lest c.s lewis' "the lion, the witch and the wardrobe", roald dahls "charlie and the chocolate factory" og harry potter and the prisoner from azkaban. I tillegg til jeg leser "mine" bøker, siste harry potter boka, og to serier; Arvesynd og Lass-Jenta ELSKER og lese, og det er artig å lese flere på en gang, litt variasjon. Men å lese en bok på en dag på tvang er ikke såå gøy;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eximus Skrevet 1. september 2007 #1490 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg hører Håkan Nesser sin roman "Kim Novak badet aldri i Genesaretssjøen. Er ikke kommet så langt at jeg vet om jeg virkelig liker den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 1. september 2007 #1491 Del Skrevet 1. september 2007 Snø. Av Orhan Pamuk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s0l Skrevet 2. september 2007 #1492 Del Skrevet 2. september 2007 Silkeridderne av Henning Mankell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 3. september 2007 #1493 Del Skrevet 3. september 2007 "Pyramiden" av Henning Mankell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pnin Skrevet 6. september 2007 #1494 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg bestilte "Menn som hater kvinner" av Stieg Larrson fra biblioteket i vår, og omsider ble det min tur i køen. Leste den på et par dager på hytta, og hva jeg synes om den kan du lese her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pnin Skrevet 6. september 2007 #1495 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg fikk også tid til å lese et par andre bøker på hytta, bl.a "Når noen bare blir borte" av Harlan Coben. Ikke noe å anbefale videre. Har skrevet litt om den også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 6. september 2007 #1496 Del Skrevet 6. september 2007 Har nettopp fullført Nattsøsteren - Unni Lindell På nattbordet ligger nå Begynnelsen på slutten - Dean Koontz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 6. september 2007 #1497 Del Skrevet 6. september 2007 Familieanliggender av Rohinton Mistry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 6. september 2007 #1498 Del Skrevet 6. september 2007 Har nettopp begynt på "Ligge i grønne enger" av Anne B. Ragde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mymlen_* Skrevet 6. september 2007 #1499 Del Skrevet 6. september 2007 Akkurat ferdig med "Isengaard" av Ole Paus.... Første jeg har lest av Paus, fengslende bok..... :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pnin Skrevet 7. september 2007 #1500 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg har lest Tidens Spill av Baldacci. Nå MÅ jeg bare slutte å lese krimbøker. Jeg liker dem jo ikke likevel! Anmeldelsen kan du lese her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå