Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Jeg er litt over halvveis, og synes omtrent det samme. Begynnelsen var ganske lovende, men det er lite som skjer her, gitt. Jeg har ikke lest noe av Henrik Langeland før. Pleier han å gjenta seg selv så mye...? :klø:

Jeg har bare lest Wonderboy før, men husker svært lite av den egentlig. Mener ikke at den var like repetativ som FML er... Men for all del, den er jo grei nok. Litt som med Uri, at den er kanskje best om man er litt kjent i Oslo og på Blindern?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fatso av Lars Ramslie.

Avskyelig bra, sier mye om samfunnets holdning til de "unormale", og deres oppfatning av samfunnets oppfatning av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unni Lindell: Nattsøsteren

Jeg også, men har mest lyst til å bryte av midt i og begynne på "Begynnelsen på slutten" - Dean Koontz. Er litt lei antihelt-politimenn etter å ha lest både Nesbø, Mankell og Lindell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fatso av Lars Ramslie.

Avskyelig bra, sier mye om samfunnets holdning til de "unormale", og deres oppfatning av samfunnets oppfatning av dem.

Jeg elsket Fatso når den kom ut, var ganske trist.... tror jeg må lese den igjen snart :) Syns det var veldig synd at det ikke ble noe av filmen med Anders Baasmo Christiansen som Rino :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mariaja

Jeg leser utrolig mange bøker på en gang akkurat nå, føler jeg i alle fall! :P Jeg studerer engelsk, og da har jeg litteratur som ett av fagene, så nå har jeg på to uker lest c.s lewis' "the lion, the witch and the wardrobe", roald dahls "charlie and the chocolate factory" og harry potter and the prisoner from azkaban. I tillegg til jeg leser "mine" bøker, siste harry potter boka, og to serier; Arvesynd og Lass-Jenta :)

ELSKER og lese, og det er artig å lese flere på en gang, litt variasjon. Men å lese en bok på en dag på tvang er ikke såå gøy;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører Håkan Nesser sin roman "Kim Novak badet aldri i Genesaretssjøen. Er ikke kommet så langt at jeg vet om jeg virkelig liker den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bestilte "Menn som hater kvinner" av Stieg Larrson fra biblioteket i vår, og omsider ble det min tur i køen. Leste den på et par dager på hytta, og hva jeg synes om den kan du lese her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...