Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leste ut Harry Potter and the Goblet of fire i går, og gledet meg til å begynne på HP and the Order of the Phoenix i dag - bare for å finne ut at den er bortlånt til en venninne av søsteren. :sur: Så nå sitter jeg på KG i stedet... *snurt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Berlinerpoplene av Anne B Ragde.

Måtte lese den på nytt etter jeg ble ferdig med 'Ligge i grønne enger'..

Og ja, så blir det 'Eremittkrepsene' en gang til også. :ler:

Ble liksom litt sånn hm..hvordan var det det var med det og det osv. Det er tross alt to år siden jeg leste den første. Den er i alle fall mye bedre enn den siste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte i morges på Francis Meyers lidenskap, av Henrik Langeland. Har bare lest ca 40 sider, men minner så langt VELDIG om De bleste blant oss, som jeg syns var helt grei, men ikke så mye mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Deception

Jeg leser Quantum Generations: A History of Physics in the Twentieth Century, av Helge Kragh. Egentlig ikke så veldig fengende skrevet, og jeg har lest det meste som står der i andre bøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte i morges på Francis Meyers lidenskap, av Henrik Langeland. Har bare lest ca 40 sider, men minner så langt VELDIG om De bleste blant oss, som jeg syns var helt grei, men ikke så mye mer :)

Jeg er litt over halvveis, og synes omtrent det samme. Begynnelsen var ganske lovende, men det er lite som skjer her, gitt. Jeg har ikke lest noe av Henrik Langeland før. Pleier han å gjenta seg selv så mye...? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...