Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Har akkurat lest ferdig Bill.mrk. Hushjelp av Sophe Kinsella.

Har så vidt begynt på Eremittkrepsene av Anne B. Ragde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg snart ferdig med "Nilens hemmelighet" av Wilbur Smith. Utroli bra bok som hører med de andre bøkene hans om Taita.

Etter denne blir det nok kun pensum jeg får lest frem til jul. Så alle andre, kos dere i bøkenes verden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg snart ferdig med "Nilens hemmelighet" av Wilbur Smith. Utroli bra bok som hører med de andre bøkene hans om Taita.

Denne har jeg akkurat kjøpt til pappa'n min, og gleder meg til han får lest den ut slik at jeg kan tyvlåne... Vi er store Taita-fans begge to. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jeg enda vært à jour med hylla mi, jeg også! Men jeg er en virkelig hamster, og kan ikke se for meg at jeg noen gang vil komme gjennom alt jeg kjøper. Det er så mange bøker å lese og så liten tid! :sur:
Høres veldig kjent ut. :sjenert: Det hjelper jo ikke at jeg ofte leser gamle favoritter om igjen; akkurat nå leser jeg Livet med Elizabeth av Richard Herrmann.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan anbefale "Kompani Orheim" av Tore Renberg.

Er akkurat ferdig med "Midt på treet" av Margaret Drabble- en artig og underholdende roman, men litt rotete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Karin Fossum - Den som elsker noe annet

Hvordan liker du den? Har sett på den selv...

Det kan jeg og!

Jeg òg.

-------------

I går kjøpte jeg "Menn som hater kvinner" og gleeeeder meg til å dykke ned i den etter å ha lest alle gode anmeldelser.

Endret av Alou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå leser jeg Adresse Oslo Vest (husker ikke forfatteren). Det aner meg at boken kommer til å være veldig forutsigbar, men vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser "Det tredje tegnet" av Yrsa Sigurdardottir (eller noe sånt). :klø: Det handler om mordet på en tysk student på Island, islansk svartekunst og hekseprosesser på 1600-tallet. Handlingen er i nåtid altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg også, er den fin?
Jeg liker den i hvert fall godt, synes nesten jeg hører Herrmanns stemme i hodet mitt, og så liker jeg den lune, litt tørre humoren hans. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...