Gjest Skya Skrevet 24. juli 2007 #1321 Del Skrevet 24. juli 2007 Jeg har nettopp startet på Mias hemmelighet av Maria Eriksson. Oppfølgeren til På Flukt og Aldri mer fri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelena Skrevet 24. juli 2007 #1322 Del Skrevet 24. juli 2007 Har akkurat avsluttet "den hvite løvinnen" av Henning Mankell - den 3. boka om Wallander. UTROLIG SPENNENDE BOK!!!!!!!!!! Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopaholic Skrevet 25. juli 2007 #1323 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) ... Endret 19. juni 2016 av Shopaholic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Madam Mim* Skrevet 25. juli 2007 #1324 Del Skrevet 25. juli 2007 Imperium Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 25. juli 2007 #1325 Del Skrevet 25. juli 2007 Nettopp ferdig med siste Harry Potter-bok. Litt tomt nå. Neste bok blir muligens "Salmon fishing in Yemen", evt lese ferdig Noble House. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 25. juli 2007 #1326 Del Skrevet 25. juli 2007 Ble ferdig med Rachel`s Holiday - Marian Keyes på søndag, begynte så på PS, Jeg elsker deg! - Cecilia Ahern som jeg ble ferdig med i dag. Nå skal jeg igang med Tre Ønsker - Liane Moriarty. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2007 #1327 Del Skrevet 25. juli 2007 T Singer av Dag Solstad. Tja, ikke hans beste bok, kanskje, på den annen side er jeg kanskje en ukonsentert leser for tida, med mye annet å tenke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingse Skrevet 27. juli 2007 #1328 Del Skrevet 27. juli 2007 Afrika - En vakker dag. Av mangeårig Afrika-korrespondent Tom Kristiansen. Ingen roman, men en ærlig og varm beretning om de senere års utvikling, på godt og vondt, i det kontinentet jeg har blitt så veldig glad i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 27. juli 2007 #1329 Del Skrevet 27. juli 2007 I dag kjøpte jeg Anne B. Ragde "Eremittkrepsene", og skal begynne på den i kveld. Gleder meg; så mye som den er rost opp i skyene så kan jeg ikke annet enn å ha store forventninger. :-D Har aldri lest noe av henne før, faktisk, men det virker litt som min type litteratur når jeg leser om bøkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingse Skrevet 27. juli 2007 #1330 Del Skrevet 27. juli 2007 I dag kjøpte jeg Anne B. Ragde "Eremittkrepsene", og skal begynne på den i kveld. Gleder meg; så mye som den er rost opp i skyene så kan jeg ikke annet enn å ha store forventninger. :-D Har aldri lest noe av henne før, faktisk, men det virker litt som min type litteratur når jeg leser om bøkene. Åh, jeg elsker de bøkene! Utrolig sjarmerende karakterer! Gleder meg til den neste boken kommer Eller har den kommet allerede kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstråle87 Skrevet 27. juli 2007 #1331 Del Skrevet 27. juli 2007 A Million Little Pieces av James Frey. Egentlig syntes jeg ikke den er så fantastisk som alle skal ha det til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Madam Mim* Skrevet 27. juli 2007 #1332 Del Skrevet 27. juli 2007 Silkeormdrømmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irie Skrevet 28. juli 2007 #1333 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Åh, jeg elsker de bøkene! Utrolig sjarmerende karakterer! Gleder meg til den neste boken kommer Eller har den kommet allerede kanskje? Den skal komme i begynnelsen av august "The subtle knife" - Philip Pullman Endret 28. juli 2007 av Irie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 28. juli 2007 #1334 Del Skrevet 28. juli 2007 I dag kjøpte jeg Anne B. Ragde "Eremittkrepsene", og skal begynne på den i kveld. Gleder meg; så mye som den er rost opp i skyene så kan jeg ikke annet enn å ha store forventninger. :-D Har aldri lest noe av henne før, faktisk, men det virker litt som min type litteratur når jeg leser om bøkene. Du burde jo absolutt begynne med Berlinerpoplene da, som er den første boken om denne familien... Selv holder jeg nå på med Flaggermusmannen av Jo Nesbø. Virker spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 28. juli 2007 #1335 Del Skrevet 28. juli 2007 Du burde jo absolutt begynne med Berlinerpoplene da, som er den første boken om denne familien... Så flott at du nevnte det; jeg har ikke fått med meg at det var en serie . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 28. juli 2007 #1336 Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg ble ferdig med Vannmelonen av Marian Keyes på onsdag. Så begynte jeg på Rachels ferie som jeg ble ferdig med i dag. Nå har jeg begynt på En sakhar minst tre sider, også de to siste av Marian Keyes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillebøll Skrevet 28. juli 2007 #1337 Del Skrevet 28. juli 2007 Jo Nesbø, rødstrupe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 28. juli 2007 #1338 Del Skrevet 28. juli 2007 Khaleid Hosseini (skrives det sånn??) - Drageløperen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miel Skrevet 28. juli 2007 #1339 Del Skrevet 28. juli 2007 Har akkurat lest ut Harry Potter and the Deathly Hallows. Puh. Sliten nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2007 #1340 Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg leser: Fakta om Finland av Erlend Loe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå