Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har akkurat avsluttet "den hvite løvinnen" av Henning Mankell - den 3. boka om Wallander.

UTROLIG SPENNENDE BOK!!!!!!!!!! Anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp ferdig med siste Harry Potter-bok. Litt tomt nå.

Neste bok blir muligens "Salmon fishing in Yemen", evt lese ferdig Noble House.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ferdig med Rachel`s Holiday - Marian Keyes på søndag, begynte så på PS, Jeg elsker deg! - Cecilia Ahern som jeg ble ferdig med i dag. Nå skal jeg igang med Tre Ønsker - Liane Moriarty.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

T Singer av Dag Solstad. Tja, ikke hans beste bok, kanskje, på den annen side er jeg kanskje en ukonsentert leser for tida, med mye annet å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Afrika - En vakker dag. Av mangeårig Afrika-korrespondent Tom Kristiansen.

Ingen roman, men en ærlig og varm beretning om de senere års utvikling, på godt og vondt, i det kontinentet jeg har blitt så veldig glad i :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kjøpte jeg Anne B. Ragde "Eremittkrepsene", og skal begynne på den i kveld. Gleder meg; så mye som den er rost opp i skyene så kan jeg ikke annet enn å ha store forventninger. :-D Har aldri lest noe av henne før, faktisk, men det virker litt som min type litteratur når jeg leser om bøkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kjøpte jeg Anne B. Ragde "Eremittkrepsene", og skal begynne på den i kveld. Gleder meg; så mye som den er rost opp i skyene så kan jeg ikke annet enn å ha store forventninger. :-D Har aldri lest noe av henne før, faktisk, men det virker litt som min type litteratur når jeg leser om bøkene.

Åh, jeg elsker de bøkene! Utrolig sjarmerende karakterer! Gleder meg til den neste boken kommer :hoppe: Eller har den kommet allerede kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A Million Little Pieces av James Frey. Egentlig syntes jeg ikke den er så fantastisk som alle skal ha det til :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg elsker de bøkene! Utrolig sjarmerende karakterer! Gleder meg til den neste boken kommer :hoppe: Eller har den kommet allerede kanskje?

Den skal komme i begynnelsen av august :)

"The subtle knife" - Philip Pullman

Endret av Irie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du burde jo absolutt begynne med Berlinerpoplene da, som er den første boken om denne familien... :)

Selv holder jeg nå på med Flaggermusmannen av Jo Nesbø. Virker spennende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ferdig med Vannmelonen av Marian Keyes på onsdag. Så begynte jeg på Rachels ferie som jeg ble ferdig med i dag. Nå har jeg begynt på En sakhar minst tre sider, også de to siste av Marian Keyes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...