Hu i Svingen Skrevet 6. juli 2007 #1241 Del Skrevet 6. juli 2007 Varulven av Aksel Sandemose. Herregud, jeg leser på denne enda! Den er OK, men det blir bare en side eller to hver kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 6. juli 2007 #1242 Del Skrevet 6. juli 2007 Marian Keyes - Rachels ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 6. juli 2007 #1243 Del Skrevet 6. juli 2007 Ettersom jeg nekter å kjøpe Snømannen innbundet til 350 kroner, så har jeg startet på Papillon i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 6. juli 2007 #1244 Del Skrevet 6. juli 2007 Ettersom jeg nekter å kjøpe Snømannen innbundet til 350 kroner, så har jeg startet på Papillon i stedet. Hva synes du? (Hvis det er originalen vi snakker om.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 6. juli 2007 #1245 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg leser Moby Dick av Herman Melville. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 6. juli 2007 #1246 Del Skrevet 6. juli 2007 Hva synes du? (Hvis det er originalen vi snakker om.) Jeg har ikke kommet så langt ennå, men den virker helt OK. Og jeg regner med at det er originalen... selv om jeg ikke visste at det fantes noe som ikke var originalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona32 Skrevet 6. juli 2007 #1247 Del Skrevet 6. juli 2007 Drageløperen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 8. juli 2007 #1248 Del Skrevet 8. juli 2007 For øyeblikket er jeg på slutten av Den Digitale Festning av Dan Brown, en ufattelig spennende bok jeg nesten ikke har greid å legge fra meg! Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 8. juli 2007 #1249 Del Skrevet 8. juli 2007 Leser Gudfaren av vi Mario Puzo før jeg skal ha film kveld med typen. Godt ha boken friskt i minne før man ser filmene synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pnin Skrevet 8. juli 2007 #1250 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg har akkurat begynt på Dvergene av Caterina Cattaneo, og så er jeg halvveis i De blyges hus av Bror Hagemann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talula Skrevet 8. juli 2007 #1251 Del Skrevet 8. juli 2007 Akkurat nå leser jeg "Syvende himmel" av Alice Hoffman. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 8. juli 2007 #1252 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Jeg leser "om artenes opprinnelse" av Charles Darwin. Endret 9. juli 2007 av Supraspinatus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 9. juli 2007 #1253 Del Skrevet 9. juli 2007 En dans der veien slutter av Christer Mjåset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. juli 2007 #1254 Del Skrevet 9. juli 2007 Sofies verden av Jostein Gaarder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irie Skrevet 9. juli 2007 #1255 Del Skrevet 9. juli 2007 Leser "Den tidsreisendes kvinne " - Audrey Niffenegger, og hører på "Studio sex" av Liza Marklund på lydbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 9. juli 2007 #1256 Del Skrevet 9. juli 2007 Russisk politiskidehistorie fra opplyysningtiden til i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miel Skrevet 9. juli 2007 #1257 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg leser Harry Potter and the Order of the Phoenix om igjen for fjerde gang. Varmer opp med hele serien til aller siste boka kommer ut... Vet ikke om jeg gleder meg eller gruer meg. Jeg varmer også opp! Men jeg har så vidt begynt, så jeg er halvveis i den første boken bare. Har seriøst skikkelig sommerfugler i magen mtp bok syv... Kan ikke vente med å finne ut hvordan det går, men samtidig så vil jeg jo ikke at det skal ta slutt! Jeg har en følelse av at jeg kommer til å smågrine meg gjennom hele boken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 9. juli 2007 #1258 Del Skrevet 9. juli 2007 Leser "Den tidsreisendes kvinne " - Audrey Niffenegger, og hører på "Studio sex" av Liza Marklund på lydbok Den tidsreisendes kvinne er fantastisk bra! Leser "Noble House" av James Clavell nå. Massiv bok, ikke like bra som et par av de andre bøkene han skrev. (Anbefaler Shogun og King Rat!) Har nettopp avsluttet to bøker av Nevil Shute, "A town like Alice" og "What happened to the Corbetts". Veldig gode bøker begge to, må låne flere av svigermor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. juli 2007 #1259 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg varmer også opp! Men jeg har så vidt begynt, så jeg er halvveis i den første boken bare. Har seriøst skikkelig sommerfugler i magen mtp bok syv... Kan ikke vente med å finne ut hvordan det går, men samtidig så vil jeg jo ikke at det skal ta slutt! Jeg har en følelse av at jeg kommer til å smågrine meg gjennom hele boken. Jeg har faktisk ingen planer den helgen. Kun lese. Hvis postverket fucker opp forhåndsbestillingen min så..... :frustrert: :frustrert: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødmusa Skrevet 9. juli 2007 #1260 Del Skrevet 9. juli 2007 Nå leser jeg "sirkusbarna" av John Irving, etter anbefaling i lesesirkel. Har ikke likt forfatteren noe særlig før, men denne tok seg faktisk opp etter 150 sider... Gleder meg til å bli ferdig, for da kan jeg lese mer av Murakami! Anbefales:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå