Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Varulven av Aksel Sandemose.

Herregud, jeg leser på denne enda! :overrasket: Den er OK, men det blir bare en side eller to hver kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ettersom jeg nekter å kjøpe Snømannen innbundet til 350 kroner, så har jeg startet på Papillon i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg nekter å kjøpe Snømannen innbundet til 350 kroner, så har jeg startet på Papillon i stedet.

Hva synes du? (Hvis det er originalen vi snakker om.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes du? (Hvis det er originalen vi snakker om.)

Jeg har ikke kommet så langt ennå, men den virker helt OK.

Og jeg regner med at det er originalen... selv om jeg ikke visste at det fantes noe som ikke var originalt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aloha

For øyeblikket er jeg på slutten av Den Digitale Festning av Dan Brown, en ufattelig spennende bok jeg nesten ikke har greid å legge fra meg! Anbefales på det sterkeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser Gudfaren av vi Mario Puzo før jeg skal ha film kveld med typen. Godt ha boken friskt i minne før man ser filmene synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat begynt på Dvergene av Caterina Cattaneo, og så er jeg halvveis i De blyges hus av Bror Hagemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser "om artenes opprinnelse" av Charles Darwin.

Endret av Supraspinatus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leser "Den tidsreisendes kvinne " - Audrey Niffenegger,

og hører på "Studio sex" av Liza Marklund på lydbok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg leser Harry Potter and the Order of the Phoenix om igjen for fjerde gang. Varmer opp med hele serien til aller siste boka kommer ut... Vet ikke om jeg gleder meg eller gruer meg.

Jeg varmer også opp! Men jeg har så vidt begynt, så jeg er halvveis i den første boken bare. Har seriøst skikkelig sommerfugler i magen mtp bok syv... Kan ikke vente med å finne ut hvordan det går, men samtidig så vil jeg jo ikke at det skal ta slutt! Jeg har en følelse av at jeg kommer til å smågrine meg gjennom hele boken. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser "Den tidsreisendes kvinne " - Audrey Niffenegger,

og hører på "Studio sex" av Liza Marklund på lydbok :)

Den tidsreisendes kvinne er fantastisk bra!

Leser "Noble House" av James Clavell nå. Massiv bok, ikke like bra som et par av de andre bøkene han skrev. (Anbefaler Shogun og King Rat!)

Har nettopp avsluttet to bøker av Nevil Shute, "A town like Alice" og "What happened to the Corbetts". Veldig gode bøker begge to, må låne flere av svigermor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg varmer også opp! Men jeg har så vidt begynt, så jeg er halvveis i den første boken bare. Har seriøst skikkelig sommerfugler i magen mtp bok syv... Kan ikke vente med å finne ut hvordan det går, men samtidig så vil jeg jo ikke at det skal ta slutt! Jeg har en følelse av at jeg kommer til å smågrine meg gjennom hele boken. :sjenert:

Jeg har faktisk ingen planer den helgen. Kun lese. Hvis postverket fucker opp forhåndsbestillingen min så..... :frustrert: :frustrert: :frustrert: :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå leser jeg "sirkusbarna" av John Irving, etter anbefaling i lesesirkel. Har ikke likt forfatteren noe særlig før, men denne tok seg faktisk opp etter 150 sider...

Gleder meg til å bli ferdig, for da kan jeg lese mer av Murakami! Anbefales:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...