Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

har endelig kommet igang med " menn som heter kvinner" av Stieg Larsson.den virker veldig bra. skel legge meg å lese den nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har endelig kommet igang med " menn som heter kvinner" av Stieg Larsson.den virker veldig bra. skel legge meg å lese den nå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frk. Grønn

Det går fort unna om sommeren, så nå har jeg nettopp begynt på "Kvinne går til lege - mann går på by'n" av Kluun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettop ferdig med Idas dans av Gunnhild Corwin. :tristbla: En nydelig beretning skrevet av en mor som mistet sin yngste datter av Leukemi.. Gripende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill

NAF boka :lese: men det er fordi foreldrene mine er på rundreise i Norge og jeg skal på ferie til lørda´n :tommel:

Håper det blir :sol: på sørlandet til uka :sur:

Ellers så leser jeg på nytt en bok jeg leste for mange år siden:

"Hvite Niggere" av I.Ambjørnsen ;)

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orket ikke lese mer av Helene Uri; boken var drepende kjedelig. Fenget meg ikke på noen som helst måte. Nå leser jeg Elskede Poona skrevet av Karin Fossum. Virket forløpig spennende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har enda ikke lest Til jeg finner deg. Men, jeg har lest MYE annet av ham. Skal du lese en bok til, anbefaler jeg på det sterkeste; En bønn for Owen Meany. Det er min absolutte favorittbok (ikke bare av Irving, men av alle bøker jeg noengang har lest) Helt fantastisk er den!! Og ja, det er nok en stor sjanse for å bli fullstending hektet etter å ha lest den, er jeg redd ;)

Siterer dette! En Bønn for Owen Meany er en av mine favoritt bøker også!

Jeg har akkurat lest Drageløperen av Khaled Hosseini og har bestilt tusen strålende soler idag. Gleder meg til å lese den.

Mens jeg venter, leser jeg Havfruestolen av Sue Monk Kidd. Syns den er bra, men måler seg ikke med Bienes Hemmelige liv. I den grad de kan måles mot hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettop ferdig med Idas dans av Gunnhild Corwin. :tristbla: En nydelig beretning skrevet av en mor som mistet sin yngste datter av Leukemi.. Gripende!

Den har jeg lest flere ganger, og jeg gråter like mye hver gang. Det er en nydelig bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

Jeg har nettopp lest ferdig Mark Haddons A Spot of Bother. Nå er jeg fri for lesestoff, men finner vel ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leser Harry Potter and the Order of the Phoenix om igjen for fjerde gang. Varmer opp med hele serien til aller siste boka kommer ut... Vet ikke om jeg gleder meg eller gruer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser Harry Potter and the Order of the Phoenix om igjen for fjerde gang. Varmer opp med hele serien til aller siste boka kommer ut... Vet ikke om jeg gleder meg eller gruer meg.

Jeg også! :ler:

Jeg leste OotP for å forberede meg til filmen, men nå vil jeg lese hele serien på ny til siste boken. Leser nå Chamber of Secrets.

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...