Gjest Lea Skrevet 23. juni 2007 #1201 Del Skrevet 23. juni 2007 Holder på med "Frelseren" (Jo Nesbø). Har pløyd meg gjennom alle Harry Hole-bøkene i vår/sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daiquiry Skrevet 23. juni 2007 #1202 Del Skrevet 23. juni 2007 Akkurat nå har jeg dilla på Clive Cussler bøkene...prøver å komme meg igjennom alle sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annamaria8 Skrevet 24. juni 2007 #1203 Del Skrevet 24. juni 2007 fuglesang av sebastian faulks og vince & joy av ? særlig den siste anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 24. juni 2007 #1204 Del Skrevet 24. juni 2007 Åh, den boka er bare herlig. Nå har jeg nettopp blitt ferdig med De Desperates Café - Marian Keyes. Muligens den beste av alle Keyes bøker som jeg har lest til nå. Vanskelig å si, alle er jo herlige. Nå skal jeg igang med en annen bok av samme forfatter som heter så mye som Er du der ute? De desperates kafè er en veldig bra bok, ja. Selv ble jeg litt skuffet over En sak har minst tre sider, men jeg hadde nok veldig høye forventninger etter å ha lest De desperates kafe. Holder på med "Frelseren" (Jo Nesbø). Har pløyd meg gjennom alle Harry Hole-bøkene i vår/sommer. Ah, de står snart for tur hos meg også. Gleder meg. Noen som vet hvilken bok som er først i serien? Nå leser jeg Når havet stilner av min nye favoritt kriminalforfatter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pnin Skrevet 24. juni 2007 #1205 Del Skrevet 24. juni 2007 Nå leser jeg Sagaen om Isfolket bok nr 30. Leser nå serien for syvende gang Seriøst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. juni 2007 #1206 Del Skrevet 24. juni 2007 Seriøst? Garantert! Jeg har selv en søster og en stefar som har lest hele serien minst 10-15 ganger hver! Bøkene ser ikke ut, så slitte er de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
billie Skrevet 25. juni 2007 #1207 Del Skrevet 25. juni 2007 Nå leser jeg elskede poona av Karin Fossum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramia Skrevet 27. juni 2007 #1208 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Akkurat ferdig med 'Drageløperen' av Khaled Hosseini. Satt oppe til halv fire på natta for å få lest den ferdig. Kjempebra bok. Tror 'Tusen Strålende Soler' må bli neste. Endret 27. juni 2007 av Caramia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 28. juni 2007 #1209 Del Skrevet 28. juni 2007 Akkurat ferdig med "To små jenter i blått" av Mary Higgins Clark. Neste blir "Coq Rouge" av Jan Guillou. Har lest de fleste av Hamiltonbøkene tidligere, men nå har jeg kjøpt hele serien i paperback og skal kooose meg i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin_ Skrevet 28. juni 2007 #1210 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg er akkurat ferdig med "Vi underholdes til døde" av Neil Postman "Masse og Makt" er neste bok ut :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 28. juni 2007 #1211 Del Skrevet 28. juni 2007 Ah, de står snart for tur hos meg også. Gleder meg. Noen som vet hvilken bok som er først i serien? Flaggermusmannen er den første boka om Harry Hole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pnin Skrevet 28. juni 2007 #1212 Del Skrevet 28. juni 2007 Nå leser jeg det uferdige manuset til en venninne av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 28. juni 2007 #1213 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Etter å ha mistet samboeren min til Jo Nesbøs bøker hele våren, jeg har jeg når startet å lese de jeg også. Førsts ut er Marekors. Det er vel ikke så veldig nøye hva slags rekkefølge en leser de? Endret 28. juni 2007 av MiniMjau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 28. juni 2007 #1214 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg ville lest Harry Hole-bøkene i riktig rekkefølge tror jeg. Denne Har ikke lett for å slippe ting nemlig Går sikkert bra å lese dem i feil rekkefølge også, men det henvises stadig til tidligere opplevelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 29. juni 2007 #1215 Del Skrevet 29. juni 2007 Rosa prosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puselabb Skrevet 29. juni 2007 #1216 Del Skrevet 29. juni 2007 Jenta som lekte med ilden (Stieg Larsson) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 29. juni 2007 #1217 Del Skrevet 29. juni 2007 Jo Nesbøs nyeste bok Snømannen. Har lest alle i serien og denne er minst like bra som de forrige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. juni 2007 #1218 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg har endelig gitt meg i kast med Jo Nesbøs Harry Hole-bøker,og leser nå Flaggermusmannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prestekrage Skrevet 29. juni 2007 #1219 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Veksler mellom flere bøker om dagen. Ute på trappa å røyker bok; Skugga-Baldur av Sjon (Sigurjón Briger Sigurdson) I sofakroken; Drageløperen av Khaled Hosseini Skal starte på (anbefalt av sær venninne): Den vidunderlige kjærlighetens historie av Carl-Johan Vallgren Endret 29. juni 2007 av prestekrage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_bokormen_* Skrevet 29. juni 2007 #1220 Del Skrevet 29. juni 2007 Veksler mellom flere bøker om dagen. Ute på trappa å røyker bok; Skugga-Baldur av Sjon (Sigurjón Briger Sigurdson) I sofakroken; Drageløperen av Khaled Hosseini Skal starte på (anbefalt av sær venninne): Den vidunderlige kjærlighetens historie av Carl-Johan Vallgren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå