Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå har jeg dilla på Clive Cussler bøkene...prøver å komme meg igjennom alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, den boka er bare herlig.

Nå har jeg nettopp blitt ferdig med De Desperates Café - Marian Keyes. Muligens den beste av alle Keyes bøker som jeg har lest til nå. Vanskelig å si, alle er jo herlige. Nå skal jeg igang med en annen bok av samme forfatter som heter så mye som Er du der ute?

De desperates kafè er en veldig bra bok, ja. Selv ble jeg litt skuffet over En sak har minst tre sider, men jeg hadde nok veldig høye forventninger etter å ha lest De desperates kafe.

Holder på med "Frelseren" (Jo Nesbø).

Har pløyd meg gjennom alle Harry Hole-bøkene i vår/sommer.

Ah, de står snart for tur hos meg også. Gleder meg. Noen som vet hvilken bok som er først i serien?

Nå leser jeg Når havet stilner av min nye favoritt kriminalforfatter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst?

Garantert! Jeg har selv en søster og en stefar som har lest hele serien minst 10-15 ganger hver! Bøkene ser ikke ut, så slitte er de. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat ferdig med 'Drageløperen' av Khaled Hosseini. Satt oppe til halv fire på natta for å få lest den ferdig. Kjempebra bok. Tror 'Tusen Strålende Soler' må bli neste.

Endret av Caramia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat ferdig med "To små jenter i blått" av Mary Higgins Clark. Neste blir "Coq Rouge" av Jan Guillou. Har lest de fleste av Hamiltonbøkene tidligere, men nå har jeg kjøpt hele serien i paperback og skal kooose meg i sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, de står snart for tur hos meg også. Gleder meg. Noen som vet hvilken bok som er først i serien?

Flaggermusmannen er den første boka om Harry Hole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha mistet samboeren min til Jo Nesbøs bøker hele våren, jeg har jeg når startet å lese de jeg også. Førsts ut er Marekors. Det er vel ikke så veldig nøye hva slags rekkefølge en leser de?

Endret av MiniMjau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville lest Harry Hole-bøkene i riktig rekkefølge tror jeg. Denne Har ikke lett for å slippe ting nemlig ;)

Går sikkert bra å lese dem i feil rekkefølge også, men det henvises stadig til tidligere opplevelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo Nesbøs nyeste bok Snømannen. Har lest alle i serien og denne er minst like bra som de forrige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prestekrage

Veksler mellom flere bøker om dagen.

Ute på trappa å røyker bok;

Skugga-Baldur av Sjon (Sigurjón Briger Sigurdson)

I sofakroken;

Drageløperen av Khaled Hosseini

Skal starte på (anbefalt av sær venninne):

Den vidunderlige kjærlighetens historie av Carl-Johan Vallgren

Endret av prestekrage
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_bokormen_*
Veksler mellom flere bøker om dagen.

Ute på trappa å røyker bok;

Skugga-Baldur av Sjon (Sigurjón Briger Sigurdson)

I sofakroken;

Drageløperen av Khaled Hosseini

Skal starte på (anbefalt av sær venninne):

Den vidunderlige kjærlighetens historie av Carl-Johan Vallgren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...