Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Til TS: Bergfoss-serien har jeg lest :P Synes den var grei den gang jeg leste den, og da hadde den nettopp kommet :P

Nå leser jeg Denise Rudberg. "Prinsen" "Str. 37"

Vil anbefale en bok da: Nora Roberts - Flammende Skyer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leser Harry Potter nr 6 for å forberede meg til bok 7. :)

Edit: skrivefeil

Endret av Skravla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jane Austens "Emma". Elsker den! :)

Love it! :) Og forøvrig alle de andre bøkene av Jane Austen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nettopp ferdig med Sorgenfri (Jo Nesbø) og har de to neste bøkene om Harry Hole liggende. Satser på at Snømannen også ligger klar på nattbordet i løpet av sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn
Hva heter forfatteren? Er serien bra?

Hun heter Trine Kjus og er overlege ved Olafiaklinikken.

Link til St. Hallvards hospital på: Bokkilden.no og Schibstedforlagene.no

Har ikke begynt å lese de enda, så jeg kan ikke si noe om den er bra eller dårlig, men kommer med tilbakemelding når jeg har lest litt :)

Endret av Frk. Grønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lånt masse bøker i dag. Nå leser jeg denne romanen av Jørn Lier Horst. Leste Felicia forsvant av samme forfatter for ikke lenge siden, og begge anbefales på det sterkeste.

Endret av Alou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser Stieg Larssons siste bok i Millenniumstrilogien, Luftslottet som sprängdes. :)

Å, er den allerede utgitt på svensk? Har hørt rykter om at den ikke kommer på norsk før til påske. Kanskje jeg skal gå for den svenske varianten da. Hvordan synes du den er å lese?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Sidenjeg selv er så glad i å lese bøker er jeg nysgjerrig på hva andre leser/har lest til enhver tid.

Jeg har selv akkurat avsluttet en bok av Anne B Ragde som heter "En tiger for en engel"

den anbefales virkelig, flott skrevet som alle Ragdes bøker

Nå har jeg begynt på en romanserie som heter "Bergfoss" Måtte bare ha noe enkel undeholdning som ikke krever så mye tankevirksomhet i en travel hverdag....og det funker.

Bøker er en undervudert underholdningsmetode..

Akkurat nå leser jeg "Drømmefangeren" av Unni Lindell. Fanget meg allerede ved side 1.

Leste ferdig en bok i går. "Svarte sekunder" av Karin Fossum. Leste den på to dager (om jeg får skryte litt). :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sak har minst tre sider - Marian Keyes

Åh, den boka er bare herlig.

Nå har jeg nettopp blitt ferdig med De Desperates Café - Marian Keyes. Muligens den beste av alle Keyes bøker som jeg har lest til nå. Vanskelig å si, alle er jo herlige. Nå skal jeg igang med en annen bok av samme forfatter som heter så mye som Er du der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...