Phantasy Skrevet 17. juni 2007 #1181 Del Skrevet 17. juni 2007 Til TS: Bergfoss-serien har jeg lest Synes den var grei den gang jeg leste den, og da hadde den nettopp kommet Nå leser jeg Denise Rudberg. "Prinsen" "Str. 37" Vil anbefale en bok da: Nora Roberts - Flammende Skyer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talula Skrevet 17. juni 2007 #1182 Del Skrevet 17. juni 2007 Leser "Tyrkisk Gambit - Fandorins annen sak" av B. Akunin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 17. juni 2007 #1183 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Leser Harry Potter nr 6 for å forberede meg til bok 7. Edit: skrivefeil Endret 17. juni 2007 av Skravla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prestekrage Skrevet 17. juni 2007 #1184 Del Skrevet 17. juni 2007 Tusen strålende soler av Khaled Hosseini. Kjempebra bok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 17. juni 2007 #1185 Del Skrevet 17. juni 2007 Har de 3 første bøkene av St. Hallvards Hospital (...) Hva heter forfatteren? Er serien bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~white lady~ Skrevet 17. juni 2007 #1186 Del Skrevet 17. juni 2007 Jane Austens "Emma". Elsker den! Love it! Og forøvrig alle de andre bøkene av Jane Austen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 17. juni 2007 #1187 Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg er nettopp ferdig med Sorgenfri (Jo Nesbø) og har de to neste bøkene om Harry Hole liggende. Satser på at Snømannen også ligger klar på nattbordet i løpet av sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 18. juni 2007 #1188 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg leser Stieg Larssons siste bok i Millenniumstrilogien, Luftslottet som sprängdes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 18. juni 2007 #1189 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Hva heter forfatteren? Er serien bra? Hun heter Trine Kjus og er overlege ved Olafiaklinikken. Link til St. Hallvards hospital på: Bokkilden.no og Schibstedforlagene.no Har ikke begynt å lese de enda, så jeg kan ikke si noe om den er bra eller dårlig, men kommer med tilbakemelding når jeg har lest litt Endret 18. juni 2007 av Frk. Grønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 18. juni 2007 #1190 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Har lånt masse bøker i dag. Nå leser jeg denne romanen av Jørn Lier Horst. Leste Felicia forsvant av samme forfatter for ikke lenge siden, og begge anbefales på det sterkeste. Endret 19. juni 2007 av Alou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 18. juni 2007 #1191 Del Skrevet 18. juni 2007 Akkurat nå leser jeg bind 3 av Karsten Alnæs' "Europas historie". :lese: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evilla Skrevet 18. juni 2007 #1192 Del Skrevet 18. juni 2007 Broderskapet - John Grisham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 18. juni 2007 #1193 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg leser Stieg Larssons siste bok i Millenniumstrilogien, Luftslottet som sprängdes. Å, er den allerede utgitt på svensk? Har hørt rykter om at den ikke kommer på norsk før til påske. Kanskje jeg skal gå for den svenske varianten da. Hvordan synes du den er å lese? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 19. juni 2007 #1194 Del Skrevet 19. juni 2007 Jenta som lekte med ilden av Stieg Larsson. Spennende og bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolce Skrevet 20. juni 2007 #1195 Del Skrevet 20. juni 2007 Dan Brown - Deception Point Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 20. juni 2007 #1196 Del Skrevet 20. juni 2007 Nå leser jeg Sagaen om Isfolket bok nr 30. Leser nå serien for syvende gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ChristineJohanne Skrevet 22. juni 2007 #1197 Del Skrevet 22. juni 2007 Sidenjeg selv er så glad i å lese bøker er jeg nysgjerrig på hva andre leser/har lest til enhver tid. Jeg har selv akkurat avsluttet en bok av Anne B Ragde som heter "En tiger for en engel" den anbefales virkelig, flott skrevet som alle Ragdes bøker Nå har jeg begynt på en romanserie som heter "Bergfoss" Måtte bare ha noe enkel undeholdning som ikke krever så mye tankevirksomhet i en travel hverdag....og det funker. Bøker er en undervudert underholdningsmetode.. Akkurat nå leser jeg "Drømmefangeren" av Unni Lindell. Fanget meg allerede ved side 1. Leste ferdig en bok i går. "Svarte sekunder" av Karin Fossum. Leste den på to dager (om jeg får skryte litt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 22. juni 2007 #1198 Del Skrevet 22. juni 2007 Leser "Sofies verden" av Jostein Gaarder nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 22. juni 2007 #1199 Del Skrevet 22. juni 2007 En sak har minst tre sider - Marian Keyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 23. juni 2007 #1200 Del Skrevet 23. juni 2007 En sak har minst tre sider - Marian Keyes Åh, den boka er bare herlig. Nå har jeg nettopp blitt ferdig med De Desperates Café - Marian Keyes. Muligens den beste av alle Keyes bøker som jeg har lest til nå. Vanskelig å si, alle er jo herlige. Nå skal jeg igang med en annen bok av samme forfatter som heter så mye som Er du der ute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå