Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Talula
Jeg vinket ikke, jeg druknet av Anne B Ragde. Knallbra, som de fleste av hennes bøker

Den har jeg akkurat lest, den var knallbra synes jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mini roman fra Hequlin, en typisk lege- romanse. Jeg :hjerte: slike romaner! (selv om det egentlig bare er lettlest kliss fra ende til annen...)

Endret av Alou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frk. Grønn
Mini roman fra Hequlin, en typisk lege- romanse. Jeg :hjerte: slike romaner! (selv om det egentlig bare er lettlest kliss fra ende til annen...)

Beklager litt avsporing, men har du tips til noen gode legeromaner eller lignende? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teacher Man av Frank McCourt. Har kun lest 20 sider til nå, men jeg er virkelig imponert! Fantastisk lesning.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp begynt på "Den trettende fortellingen" av Diane Setterfield- spennende roman! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Nettopp ferdig med in Translation: The Woman Who Thinks Like a Cow av Temple Grandin. Svært interessant bok om en autistisk kvinne.

Neste er the Silent Land: Travels in Neuropsychology av Paul Broks. Vet ikke helt hva den handler om, men virker interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Beklager litt avsporing, men har du tips til noen gode legeromaner eller lignende? :)

Tenkte du på "typisk" Harlequin- bøkene?! Jeg leser akkurat nå en bok med to legeromaner i èn bok. *lykke* Kristi Gold - Den perfekte kur og Nalini Singh - Ørkens skjønnhet. (Det er passion bøkene).

DUO- serien er legeromaner. Jeg har blant annet lest Carol Marinelli - Livets reise og Marion Lennox - Et rent mirakel.

Hvis du er interessert så er det en norsk forfatter (som selv kjenner sykehusmiljøet) som har begynt på en ny serie fra St. Olavs Hospital som er typisk legeroman. Nå husker jeg ikke hva serien heter, men den virker gøy. Kanskje noen andre som vet det?

Look...

Endret av Alou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kathrine_*

Akkurat ferdig med "Snømannen" av Jo Nesbø. Den var knallbra!!!

Har akkurat påbegynt "Tusen stråelende soler", av samme fyren som skrev "Drageløperen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn
Tenkte du på "typisk" Harlequin- bøkene?! Jeg leser akkurat nå en bok med to legeromaner i èn bok. *lykke* Kristi Gold - Den perfekte kur og Nalini Singh - Ørkens skjønnhet. (Det er passion bøkene).

DUO- serien er legeromaner. Jeg har blant annet lest Carol Marinelli - Livets reise og Marion Lennox - Et rent mirakel.

Hvis du er interessert så er det en norsk forfatter (som selv kjenner sykehusmiljøet) som har begynt på en ny serie fra St. Olavs Hospital som er typisk legeroman. Nå husker jeg ikke hva serien heter, men den virker gøy. Kanskje noen andre som vet det?

Look...

Tenkte ikke på Harlequin, men jeg kan jo se om noen av de faller i smak også.

Har de 3 første bøkene av St. Hallvards Hospital som jeg skal begynne på når jeg er ferdig med den jeg leser nå: Hjertets Fryd av Per Nilsson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...