Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Har akkurat startet på "Middlesex" av Jeffrey Eugenides (etter å ha blitt "påminnet" boken i tråden her).

Virker lovende, synes jeg!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er akkurat ferdig med Felicia forsvant skrevet av Jørn Lier Horst. Forfatteren har selv jobber som politbetjent og skriver en glimrende krimroman. Den var spennende fra begynnelsen til slutten og uten å røpe for mye, så tar denne boken mange nye vendinger. Jeg har egentlig ikke likt slike draps-gåter så mye før, men denne boken fenget meg. Han har masse interessant inside- info å komme med og skriver på en bra måte. Anbefaler boken - hvis noen ønkser litt spenning i sommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde, som jeg skrev i et par innlegg over her, startet på "Middlesex"...

MEN - så dumpet Jo Nesbø's nyeste bok "Snømannen" ned i postkassen, og jeg er nå godt i gang med den. Hadde tenkt å "spare" den til ferien, men den gang ei! "Middlesex" får vente så lenge...

:kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste Rinnans sønn av Roar Baglemo i går. Interessant, men ikke noe stort verk akkurat. Stakkars mann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vimselot

Arild Nyquist, ungdom.

Jadda, har lest den før, men så mange år siden. Men jeg leser to bøker samtidig, den og .....hans ari seks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ferien har jeg lest:

Åsa Larsson - Solstorm

Åsa Larsson - Spilt blod

Marian Keyes - Er du der ute?

Tom Kristensen - Hvitvasking

Nå leser jeg:

Tom Kristensen - Freshwater

De to fra Åsa Larsson var helt grei og lettlest krim, tynne bøker som var greie å ha på stranda. Men jeg kommer nok ikke til å lese noe mer av henne nei, for jeg ble ikke overbevist.

'Er du der ute?' må være Keyes kjedeligste hittil. Selv om den er fin å ha på stranda fordi den er så lettlest så hadde jeg nok kunne tenkt meg å lest noe annet i den sjangeren i stedet.

Hvitvasking var kjempespennende. Den har et fint driv og det foregår noe hele tiden. Den anbefales virkelig! Freshwater er jeg ikke ferdig med, men den fenger dessverre ikke like mye som Hvitvasking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza

Eg pendlar og mellom to tjukke bøker:

Legenden om Narnia(komplett m alle sju bøkene)

Litteraturhistorie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat ferdig med "Lille Lizzie vender tilbake" av Mary Higgins Clark. Skal begynne på "to små jenter i blått" av samme forfatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte jeg skulle lese ferdig 'Freshwater', men Jo Nesbø - Snømannen frister for mye, så i kveld begynner jeg på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt på Gåten Jason Bourne, av Robert Ludlum, -igjen... Den er jo så bra, så sist jeg begynte måtte jeg fysisk fjerne boka for å få lest til en eksamen :) Så nå er det på'n igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...