Betsy Skrevet 4. juni 2007 #1141 Del Skrevet 4. juni 2007 Har akkurat startet på "Middlesex" av Jeffrey Eugenides (etter å ha blitt "påminnet" boken i tråden her). Virker lovende, synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 7. juni 2007 #1142 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg er akkurat ferdig med Felicia forsvant skrevet av Jørn Lier Horst. Forfatteren har selv jobber som politbetjent og skriver en glimrende krimroman. Den var spennende fra begynnelsen til slutten og uten å røpe for mye, så tar denne boken mange nye vendinger. Jeg har egentlig ikke likt slike draps-gåter så mye før, men denne boken fenget meg. Han har masse interessant inside- info å komme med og skriver på en bra måte. Anbefaler boken - hvis noen ønkser litt spenning i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talula Skrevet 7. juni 2007 #1143 Del Skrevet 7. juni 2007 Holder på med "Vi, de druknede" av Carsten Jensen. Så langt veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betsy Skrevet 7. juni 2007 #1144 Del Skrevet 7. juni 2007 Hadde, som jeg skrev i et par innlegg over her, startet på "Middlesex"... MEN - så dumpet Jo Nesbø's nyeste bok "Snømannen" ned i postkassen, og jeg er nå godt i gang med den. Hadde tenkt å "spare" den til ferien, men den gang ei! "Middlesex" får vente så lenge... :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 7. juni 2007 #1145 Del Skrevet 7. juni 2007 Neonaltal intensive care. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 7. juni 2007 #1146 Del Skrevet 7. juni 2007 Leste Rinnans sønn av Roar Baglemo i går. Interessant, men ikke noe stort verk akkurat. Stakkars mann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 7. juni 2007 #1147 Del Skrevet 7. juni 2007 Jonas Lie - Familien på Gilje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 7. juni 2007 #1148 Del Skrevet 7. juni 2007 Arild Nyquist, ungdom. Jadda, har lest den før, men så mange år siden. Men jeg leser to bøker samtidig, den og .....hans ari seks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 8. juni 2007 #1149 Del Skrevet 8. juni 2007 I ferien har jeg lest: Åsa Larsson - Solstorm Åsa Larsson - Spilt blod Marian Keyes - Er du der ute? Tom Kristensen - Hvitvasking Nå leser jeg: Tom Kristensen - Freshwater De to fra Åsa Larsson var helt grei og lettlest krim, tynne bøker som var greie å ha på stranda. Men jeg kommer nok ikke til å lese noe mer av henne nei, for jeg ble ikke overbevist. 'Er du der ute?' må være Keyes kjedeligste hittil. Selv om den er fin å ha på stranda fordi den er så lettlest så hadde jeg nok kunne tenkt meg å lest noe annet i den sjangeren i stedet. Hvitvasking var kjempespennende. Den har et fint driv og det foregår noe hele tiden. Den anbefales virkelig! Freshwater er jeg ikke ferdig med, men den fenger dessverre ikke like mye som Hvitvasking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 8. juni 2007 #1150 Del Skrevet 8. juni 2007 Eg pendlar og mellom to tjukke bøker: Legenden om Narnia(komplett m alle sju bøkene) Litteraturhistorie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irie Skrevet 8. juni 2007 #1151 Del Skrevet 8. juni 2007 "Northern lights" - Phillip Pullman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 9. juni 2007 #1152 Del Skrevet 9. juni 2007 Akkurat ferdig med "Lille Lizzie vender tilbake" av Mary Higgins Clark. Skal begynne på "to små jenter i blått" av samme forfatter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 9. juni 2007 #1153 Del Skrevet 9. juni 2007 Nå har jeg begynt på "Lille Petter Edderkopp" av Anne B. Ragde. Er ikke helt sikker hva jeg synes om den. Virker veldig spesiell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 9. juni 2007 #1154 Del Skrevet 9. juni 2007 Tenkte jeg skulle lese ferdig 'Freshwater', men Jo Nesbø - Snømannen frister for mye, så i kveld begynner jeg på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 10. juni 2007 #1155 Del Skrevet 10. juni 2007 Unni Lindell, Rødhette (lydbok) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imogen Skrevet 10. juni 2007 #1156 Del Skrevet 10. juni 2007 Har begynt på Gåten Jason Bourne, av Robert Ludlum, -igjen... Den er jo så bra, så sist jeg begynte måtte jeg fysisk fjerne boka for å få lest til en eksamen Så nå er det på'n igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. juni 2007 #1157 Del Skrevet 10. juni 2007 Levende historie av Hillary Rodham Clinton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 10. juni 2007 #1158 Del Skrevet 10. juni 2007 Albertine av Christian Krogh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. juni 2007 #1159 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg er akkurat ferdig med 'Noe til besvær' av Mark Haddon, og den var bare helt herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 10. juni 2007 #1160 Del Skrevet 10. juni 2007 Varulven av Aksel Sandemose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå