Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Jeg leser akkurat naa Andrew Scull, Charlotte MacKenzie og Nicolas Hervey's Masters of Bedlam: The Transformation of the Mad-Doctoring Trade.

Koser meg godt med den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har nettopp lest "Nannys dagbok - en barnepikes betroelser" .

Nå holder jeg på med Jalna-serien av Mazo de la Roche.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Deception

Jeg har lest 25% av Historikeren av Elizabeth Kostova. Jeg trodde det skulle være en bok for meg, men hittil har den vært i overkant lik Da Vinci-koden for min smak.

Neste bok vet jeg faktisk ikke. Jeg må innom en bokhandel i løpet av uka, for lageret er tomt. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg halvveis i "the other side of the story" av Marian Keyes. Har fortsatt ikke lest noe dårlig av den dama. Anbefales!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser 'Happiness - Lessons from a New Science'. En bok om hva som gjør oss lykkelig, og hvorfor, og også om hvordan samfunnet kan bli lykkeligere. Kjempebra bok :) Gir deg lærdom, samtidig som den er interessant å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besatte - Dostojevskij

Verden i Dag -> Norge

Writer's Workbook

Snart ferdig med noen småhistorier av Asbjørnsen og Moe og skal lage et rollespill eventyr.. Får se hvor flink jeg er :)

Prøver å starte på Robinson Crusoe. Vet ikke om den blir bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser "Vindens skugga". (Den var så billig i Sverige ;) )

Den er fin. Har den som lydbok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er fin. Har den som lydbok.

Ja, skikkelig eventyr! Bruker lang tid på å lese den; er kun ute-i-sola bok :) (ellers bruker jeg å sluke bøker, "smugleser" og blir avhengig, hehehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besatte - Dostojevskij

Verden i Dag -> Norge

Writer's Workbook

Snart ferdig med noen småhistorier av Asbjørnsen og Moe og skal lage et rollespill eventyr.. Får se hvor flink jeg er :)

Prøver å starte på Robinson Crusoe. Vet ikke om den blir bra..

Har lest Robinson Crusoe på engelsk. Var ørlite tunglest synes jeg, men det var likevel en veldig bra bok. Så prøv og komme deg gjennom den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Sansol

Etter å ha lest The Bluest Eyes av Toni Morrison, er jeg nå i gang med boken Paradise av samme forfatter. Hun beskriver forholdene for fargede i Amerika på en meget fin måte. Drar meg helt inn i deres verden. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...