Cupcake Skrevet 21. april 2007 #1041 Del Skrevet 21. april 2007 "Eremittkrepsene" av Anne B. Ragde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tangerine Skrevet 21. april 2007 #1042 Del Skrevet 21. april 2007 Akkurat nå leser jeg disse bøkene: The Hobbit - JRR Tolkien Alice's Adventures in Wonderland - Lewis Carroll Humlehjertene - Ola Bauer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imogen Skrevet 22. april 2007 #1043 Del Skrevet 22. april 2007 Nå leser jeg "Jeg er Charlotte Simmons" av Tom Wolfe. Vet ikke helt hva jeg synes enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsune Skrevet 22. april 2007 #1044 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg leser tre bøker: Jung: Minner, drømmer og tanker. En eller annen av Lars Saabye Cristensen, om en maler og noe greier.. og Den store Gatsby (The great Gatsby), stor, amerikansk litteratur. Vil gjerne lese noe som fenger meg litt mer. Jeg liker egentlig å lese Harry Potter, Hamilton-bøker og likte Arn-serien veldig godt. Men synes mye jeg leser er kjedelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talula Skrevet 22. april 2007 #1045 Del Skrevet 22. april 2007 Akkurat nå leser jeg "Oppdageren" av Jan Kjærstad og "Din plass på jorda" av Erling Pedersen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 23. april 2007 #1046 Del Skrevet 23. april 2007 Pilgrimsreisen.......dog sliter jeg noe med å komme i gang med den..... Før denne leste jeg Evangeliet etter Pilatus. Anbefaler denne. Lenge siden jeg har ment noe som helst på denne lista nå. Har ikke hatt tid til å lese på aldri så lenge... ille ille.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 23. april 2007 #1047 Del Skrevet 23. april 2007 Eugene Onegin..Eneste bok som jeg gidder å lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 23. april 2007 #1048 Del Skrevet 23. april 2007 Folket på Innhaug, Anna Karin Elstad Rødhette, Unni Lindell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irie Skrevet 23. april 2007 #1049 Del Skrevet 23. april 2007 "The Nasty Bits" - Anthony Bourdain Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 23. april 2007 #1050 Del Skrevet 23. april 2007 Vannmelonen av Marian Keyes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 24. april 2007 #1051 Del Skrevet 24. april 2007 "Ekko i det fjerne" av Val McDermid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Magica* Skrevet 24. april 2007 #1052 Del Skrevet 24. april 2007 "Jenta med maiblomstene" av Karin Wahlberg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 24. april 2007 #1053 Del Skrevet 24. april 2007 Balansekunst av Rohinton Mistry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobble Skrevet 25. april 2007 #1054 Del Skrevet 25. april 2007 The Dirt - Mötley crüe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaploink Skrevet 27. april 2007 #1055 Del Skrevet 27. april 2007 Akkurat no les eg Heltinner jeg har møtt av Arnhild Skre. Ho tek for seg kvinnelege romanfigurar som har gjort inntrykk på henne, frå ho var lita jente og fram til i dag. Ei interessant bok, i det Skre reflekterar over kva type verdiar figurar som Heidi og Nancy Drew forfekta, og korleis dei kan ha påverka henne gjennom oppveksten. Samstundes les eg eitt og anna kapittel i Tidsvitner, som er beretninga til åtte norske menn som overlevde konsentrasjonsleirar under andre verdskrigen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse på erten Skrevet 28. april 2007 #1056 Del Skrevet 28. april 2007 Ferdig med Stormfulle høyder og begir meg over til noe ganske annet: Balansekunst av Rohinton Mistry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 28. april 2007 #1057 Del Skrevet 28. april 2007 "Gift" av Kielland.. Den er sikkert bra, men liker ikke å bli "tvunget" av skolen til å lese.. Liker det bedre når man kan velge bok og tempo selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilja :-) Skrevet 29. april 2007 #1058 Del Skrevet 29. april 2007 Et utvalg fra Melankoliens Anatomi, av Robert Burton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pnin Skrevet 29. april 2007 #1059 Del Skrevet 29. april 2007 Huset og fuglen av Alice Hoffmann. Dette er en samling av fortellinger som alle har det til felles at menneskene det handler om har alle bodd i det samme huset en gang i historien. Boken har fått gode anmeldelser av lesere på Bokkilden, men jeg synes den var skuffende. Forfatteren forsøker å favne hele livet til hver familie i hver lille fortelling, men det resulterer i stedet i at vi ikke kommer skikkelig innpå karakterene. Denne boken er ikke stedet å begynne for de som ønsker å bli kjent med Hoffman. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Magica* Skrevet 29. april 2007 #1060 Del Skrevet 29. april 2007 Tillit i tusen biter av Helena von Zweigbergk. Kjedelig og klisjefylt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå