Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leste De dødes tjern av Andre Bjerke i påsken - den var veldig bra! Skummel og spennende. Perfekt påskelitteratur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste De dødes tjern av Andre Bjerke i påsken - den var veldig bra! Skummel og spennende. Perfekt påskelitteratur.

Enig, den er kjempebra!

Nå leser jeg Forbrytelse og straff av Dostojevskij. Veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susan Isaacs si bok Lily White var den jeg leste i påsken. Herlig tjukk murstein med et herlig intelligent språk. Liker alle hennes bøker. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste blant annet Himmelgraven av Xinran i påska. Den var utrolig fin og anbefales på det varmeste. Nå har jeg så vidt begynt på I know this much is true av Wally Lamb. Er litt tung å komme i gang med, men har tro på at den er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En shopoholikers hemmelige drømmeverden. Den første boken i serien av Sophie Kinsella

Åh, den serien er bare bra! Jeg har alle 4 bøkene, si fra hvis du vil låne. ;)

Nå har jeg just avsluttet "En sak har minst 3 sider" av Marian Keyes, og skal igang med "Sammen" av Josie Lloyd/Emlyn Rees.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn
skal igang med "Sammen" av Josie Lloyd/Emlyn Rees.

Den liker jeg! Og så må du lese "Sammen igjen" av Lloyd/Rees når du er ferdig med den :)

Jeg leser Mannen som elsket Yngve av Tore Renberg. Liker den ganske godt :)

Endret av Frk. Grønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

Jeg leser En kort historie om nesten alt, av Bill Bryson. Denne har jeg hatt liggende i lang tid, og har lest litt sporadisk i den innimellom andre bøker. Jeg merker at det er enkelte områder av "nesten alt" jeg ikke er like interessert i (for eksempel geologi, biologi), mens andre derimot slukes med stor lyst (fysikk etc).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
Annonse
Den liker jeg! Og så må du lese "Sammen igjen" av Lloyd/Rees når du er ferdig med den :)

Jepp. Den står på lista over de neste bøkene jeg skal låne av kollegaen min. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå leser jeg Brannvegg av Henning Mankell. Har dilla på Mankell om dagen og har jobbet meg gjennom en og en av Wallander-bøkene. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...