Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Gjest Maksprell

Vindens skygge av Carlos Ruiz Zafòn (den dingsen over oen i Zafon skal være andre veien men men..jeg er dårlig på tastatur)

Litt tung i starten men ganske spennende nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Per Wahlöö og Maj Sjöwall

Roman om en forbrytelse: Er nå på fjerde boken; Døden kjører buss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn som hater kvinner av Stieg Larsson. Spennende spennende!

Denne leser jeg også, men har såvidt startet, så det har ikke rukket å bli spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne leser jeg også, men har såvidt startet, så det har ikke rukket å bli spennende.

Har kommet ca halvveis og den er veldig spennende ja!!! Gled deg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser en bokserie av Stephen King, "Det mørke tårn". Er kommet til 3. boka av i alt sju, og når den er utlest må jeg vente på at neste bok skal bli oversatt. Det blir hardt, siden det er veldig spennede. Er bare ikke sikker på om jeg er så begeistrert for oversettelsen, som er veldig direkte. Men historien er så spennende at det gjør liksom opp for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå leser jeg Ordskred - Norske forfatterportretter av Geelmuyden. Jeg har alltid likt å lese forfatterintervju, og her er de intervjuet av en av Norges mest interessante portrettskribenter og samlet i én bok. Kjekt å kunne lese et intervju nå og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hesten og hans gutt, tror jeg den heter. Bok 3 i Legenden om Narnia i alle fall.

Også leser jeg Albertine av Christian Krogh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt på Myren av Arnaldur Indriðason (må jo ha litt krim i påsken ;)). Foreløpig virker den ganske bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte helt at jeg nylig også leste ferdig "The Undomestic Goddess" av Sophie Kinsella. Helt ok og lettlest ferielektyre, men synes den var skuffende og forutsigbar, altfor lik "I Don't Know How She Does It" av Allison Pearson. Litt sånn "kvinner kan ikke ha karrierer, de vil alltid til syvende og sist heller være hjemme og stelle hus og barn". :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leser Don't Ever Tell av Kathy O'Beirne, en sann og en helt forferdelig grusom historie om forfatterens liv fra hun var liten jente til hun var voksen. Deler av boken handler om Magdalen Laundries som var de reneste dødsleirer for mange kvinner, unge som voksne, i Irland for ikke så fryktelig mange år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...