Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

'Anybody Out There' av Marian Keyes.. men synes ikke den er like bra som de tidligere bøkene *skuff*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser Margit Sandemos "Sagnet om Lysets Rike" - serien for tiden. Holder på med bok nr 6 (av 20), "Den Utvalgte". Har lest den før, men er glad i serietriologien Sagaen om Isfolket - Heksemesteren - Sagnet om Lysets Rike...

Leser også "Harry Potter and the Half-Blood Prince" av J.K Rowling.

Og Isaac Bonewits' "Bonewits' Essential Guide to Witchcraft and Wicca", som jeg fikk i bursdagsgave.

Fint å lese flere ting, da kan man hoppe over til noe annet hvis man blir lei av en ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prestekrage

Nå har jeg akkurat lagt fra meg "Kvinnen som kledde seg naken for sin elskede" Jan Wiese. En fantastisk bok!

Så i kveld begynner jeg på Paulo Coelho " Elleve minutter". Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Koder: skjulte budskap fra det gamle Egypt til kvantekryptografi" av Simon Singh..

For spesielt interesserte, sånn som meg..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser boka "Damenes detektivbyrå nr. 1". (Alexander McCall Smith). Handler om en dame fra Afrika med bein i nesa. Hun åpner (som første og eneste) et detektivbyrå i landsbyen. Oppdragene skal visst være spennende og interessante å lese om. Men jeg regner med at dette er en litt spesiell bok. :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Blanca
"Koder: skjulte budskap fra det gamle Egypt til kvantekryptografi" av Simon Singh..

For spesielt interesserte, sånn som meg..

Jeg leser også denne for tiden. Ufattelig spennende og engasjerende bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå holder jeg på med Den store kjærligheten av Sarah Dunn. Har ikke kommet så langt, men foreløpig synes jeg den er litt masete....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...