Havfrua Skrevet 7. mars 2007 #941 Del Skrevet 7. mars 2007 Leser meg gjennom Walander-bøkene til Henning Mankell om dagen jeg da. Holder på med Den femte kvinnen nå. Har akkurat begynt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbazoo Skrevet 8. mars 2007 #942 Del Skrevet 8. mars 2007 - Den siste tempelridder - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chelsea Skrevet 8. mars 2007 #943 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) "Saman er ein mindre aleine" av Anna Gavalda. Rett og slett ei nydelig bok! Handler om 4 personer som møtes. Handlingen foregår i Paris Tror det er snakk om å lage film av boka. ← Den har jeg også lest, men på engelsk. Er ikke så glad i å lese nynorsk. Skulle ønske jeg kunne lest den på fransk, det er et så nydelig språk. Boka var kjempebra, synes jeg også. Jeg har akkurat begynt på "Der dreizehnte Beatle" av Gerhard Henschel samtidig som jeg leser på Helene Uri "De beste blant oss". Endret 8. mars 2007 av Chelsea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 8. mars 2007 #944 Del Skrevet 8. mars 2007 Helde på med "Jonas" av Jens Bjørneboe. Er ikkje komt så langt enda, så eg veit ikkje heilt kva eg syns. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 8. mars 2007 #945 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg har akkurat begynt på "Historien om O" av Pauline Réage... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 8. mars 2007 #946 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg har akkurat begynt på "Historien om O" av Pauline Réage... ← Jasså, er du en sånn en? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twigi Skrevet 9. mars 2007 #947 Del Skrevet 9. mars 2007 D.L. Smith: "Miraklene i Santo Fico". ← Å, er ikke den nydelig! Jeg leste den mens jeg var på ferie i Italia, og det var helt perfekt - utrolig nydelig bok - den blir bare bedre jo lenger ut du kommer. Gled deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eximus Skrevet 9. mars 2007 #948 Del Skrevet 9. mars 2007 Fant "Men tankene mine får du aldri" på Fretex i går. Er såvidt begynt på den, fordi jeg husker jeg ble veldig fasinert i min yngste ungdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 9. mars 2007 #949 Del Skrevet 9. mars 2007 All that remains av Patricia Cornwell. Den er fengende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 9. mars 2007 #950 Del Skrevet 9. mars 2007 Har akkurat gjort ferdig Stardust av Neil Gaiman - kjempeflott "eventyr" som ender litt anerledes enn "de levde lykkelig alle sine dager", Et velsignet barn av Linn Ullmann - veldig fengende skrevet, gikk veldig fort å lese, og Anansi's boys av Neil Gaiman - fantastisk historie, er vel den nestbeste boka av Neil Gaiman (etter American Gods) og er drivende godt skrevet. Har akkurat begynt på Myren av Arnaldur Indridason, foreløpig en bra bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 9. mars 2007 #951 Del Skrevet 9. mars 2007 Har akkurat begynt på Myren av Arnaldur Indridason, foreløpig en bra bok. ← Bra bok! Anbefaler også "Røsten" av samme forfatter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 9. mars 2007 #952 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg har akkurat begynt på "Historien om O" av Pauline Réage... ← Anbefales? Leser boken "Frank Lande" av Frank Lande Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 9. mars 2007 #953 Del Skrevet 9. mars 2007 Nå er det "Hvitløk og safirer" av Ruth Reichl som har skrevet om jobben som restaurantkritiker i New York Times. Kjøpte den på mammutsalget for etpar dager siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 9. mars 2007 #954 Del Skrevet 9. mars 2007 Har begynt på serien til Per Wahlöö og Maj Sjöwall Roman om en forbrytelse: Første boken er Roseanna ← Nå er jeg i gang med 2. boken: Mannen som gikk opp i røyk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. mars 2007 #955 Del Skrevet 9. mars 2007 Tirsdager med Morrie av Mitch Albom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Freken Skrevet 10. mars 2007 #956 Del Skrevet 10. mars 2007 Prosjekt Baby av Sinead "et eller annet", husker ikke etternavnet. En veldig lettlest bok det er deilig å slappe av med, og jeg får meg en god latter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 10. mars 2007 #957 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Prosjekt Baby av Sinead "et eller annet", husker ikke etternavnet. En veldig lettlest bok det er deilig å slappe av med, og jeg får meg en god latter ← Å ja! Den er veldig morsom! Nå er jeg nettopp ferdig med Historikeren (Elisabeth Kostova) som var VELDIG bra, og har nå begynt på "Lucy Sullivan Is Getting Married" av Marian Keyes. Endret 10. mars 2007 av Cupcake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 10. mars 2007 #958 Del Skrevet 10. mars 2007 Erlend Loe - Volvo Lastvagnar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irie Skrevet 10. mars 2007 #959 Del Skrevet 10. mars 2007 "Øyne blå" - Jan-Sverre Syvertsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 10. mars 2007 #960 Del Skrevet 10. mars 2007 Holder på med bok nr 4 i Shopoholikerserien av Sophie Kinsella; "En shopoholiker finner en søster." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå