Hu i Svingen Skrevet 16. februar 2007 #901 Del Skrevet 16. februar 2007 To kill a mockingbird. Såvidt begynt, men bra så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 19. februar 2007 #902 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) For litt siden leste jeg "Bienes hemmelige liv" av Sue Monk Kidd, og var vel ikke videre begeistret. Helt ok, men ikke mer. Har akkurat lest ferdig "I morgen var jeg alltid en løve" av Arnhild Lauveng, en sterk og utrolig god bok!! Nå har jeg akkurat begynt på "Idioten" av Fjodor Dostovjeskii Endret 19. februar 2007 av Rainbow Brite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 25. februar 2007 #903 Del Skrevet 25. februar 2007 Etter å ha lest en ganske så dyster bok (Garps bok), har jeg funnet en jeg forventer er meget overfladisk, nemlig: Djevelen går i Prada. (Har ikke sett filmen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 26. februar 2007 #904 Del Skrevet 26. februar 2007 To kill a mockingbird likte jeg godt. Har etterpå lest Fluenes herre - William Golding. Den likte jeg også, ganske brutal til å være utgitt som ungdomssbok, og temmelig "oppbyggende" uten å bli platt. Riktig spennede mot slutten. Nå leser jeg The last juror - John Grisham, nettopp begynt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 26. februar 2007 #905 Del Skrevet 26. februar 2007 Akk lest ut Brave New World - Aldous Huxley. Fæl, fæl bok! Bra laget selvfølgelig, men forferdelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 26. februar 2007 #906 Del Skrevet 26. februar 2007 Henning Mankells "Hundene i Riga" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talula Skrevet 26. februar 2007 #907 Del Skrevet 26. februar 2007 "Forføreren" av Jan Kjærstad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 26. februar 2007 #908 Del Skrevet 26. februar 2007 Har etterpå lest Fluenes herre - William Golding. Den likte jeg også, ganske brutal til å være utgitt som ungdomssbok, og temmelig "oppbyggende" uten å bli platt. Riktig spennede mot slutten. ← Virkelig bra bok! Anbefales på det sterkeste! Portretterer menneskenes samfunn ganske brutalt, men likevel sannferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 26. februar 2007 #909 Del Skrevet 26. februar 2007 "Ps: jeg elsker deg" av Cecilia Ahern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneline80 Skrevet 26. februar 2007 #910 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg har en (lei?) tendens til å lese flere bøker parallellt; akkurat nå leser jeg "To kill a mockingbird" (Harper Lee), "Rødsonen" (Gert Nygårdshaug) og "I skyggen av små menn midt på dagen" (Hans Petter Blad). Liker forskjellige typer bøker avhengig av humør, så fint å ha noe å bytte på. Men det skal sies, leser som regel ut en bok i løpet av et par kvelder, så de blir ikke liggende så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minien Skrevet 27. februar 2007 #911 Del Skrevet 27. februar 2007 Nå leser jeg den siste til Gunnar Staalesen (har aldri fått med meg hva den heter selv om jeg ser omslaget hver dag) og Berlinerpoplene av Anne B. Ragde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 27. februar 2007 #912 Del Skrevet 27. februar 2007 For tiden holder jeg på med Italienske sko av Henning Mankell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 27. februar 2007 #913 Del Skrevet 27. februar 2007 Jane Eyre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 27. februar 2007 #914 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg leser den siste Shopaholic-boka hvor Becky er gravid. Lett underholdning som passer fint å lese for en på reisefot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 27. februar 2007 #915 Del Skrevet 27. februar 2007 Lett underholdning som passer fint å lese for en på reisefot. ← Godt boktips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse på erten Skrevet 27. februar 2007 #916 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg har akkurat påbegynt Harens år av Arto Paasilinna. Månedens bok i Ciaras boksirkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exita Skrevet 27. februar 2007 #917 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg leser Nynnes dagbok! Herregud så morsom bok, holder på å knise meg ihjel,hihihhihihihihi.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. februar 2007 #918 Del Skrevet 27. februar 2007 'Stille Lengde' av Lars Saabye Christensen. En herlig novellesamling. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 28. februar 2007 #919 Del Skrevet 28. februar 2007 Menn som hater kvinner - Stieg Larsson Har ikke kommet så godt i gang ennå, så jeg vet ikke om den er særlig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 28. februar 2007 #920 Del Skrevet 28. februar 2007 Historikeren . Husker ikke forfatteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå