Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Har akkurat lest ut `The catcher in the rye´ av J.D Salinger og skal til på `Fugler uten vinger´ av Louis de Bernières.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte ta frem James Clavells "Shogun", siden noen her inne sa at man kunne kjøpe serien på DVD...

Pocketutgave på engelsk, litt av en murstein, men nå gleder jeg meg til å se serien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg holder på med "The Reading Group" av Elizabeth Nobel, men jeg klarer ikke å engasjere meg i karakterene så boka er ganske kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ta frem James Clavells "Shogun", siden noen her inne sa at man kunne kjøpe serien på DVD...

Pocketutgave på engelsk, litt av en murstein, men nå gleder jeg meg til å se serien...

Åååh, den er bra. Har lest flere av bøkene hans; Shogun, Tai-pan, King Rat og Noble House. De er absolutt best på engelsk! Og dvd-serien har jeg, den er også bra. Skal kjøpe Tai-pan på dvd også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå leser jeg "Madame Terror" av Jan Guillou. Foreløpig like bra som de foregående Hamilton-bøkene.

Før det leste jeg "Den fjerde regelen", men jeg la den bort etter ca 1/3. Den var utrolig treig å komme inn i, og når det fremdeles ikke var noen handling så langt inn i boka, ga jeg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før det leste jeg "Den fjerde regelen", men jeg la den bort etter ca 1/3. Den var utrolig treig å komme inn i, og når det fremdeles ikke var noen handling så langt inn i boka, ga jeg opp.

Har boka, jeg, men mener den er oppskrytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

"Et velsignet barn" av Linn Ullmann.

Er meget skeptisk til forfatteren, men må da gi henne en sjanse når jeg først har boken...

Nettopp fullført "Bienes hemmelige liv" av Sue Monk Kidd - veldig søt, synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...