loffen Skrevet 25. januar 2007 #841 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) "Frelseren" av Jo Nesbø ← Den leste jeg for litt siden, og syntes den var kjempebra! Nå skal jeg begynne på Paulo Coelhos 'Zahir' elller Saabyes Cirkus...hm vet ikke hvilken. Begge ligger og venter på meg. Endret 25. januar 2007 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talula Skrevet 25. januar 2007 #842 Del Skrevet 25. januar 2007 Den leste jeg for litt siden, og syntes den var kjempebra! Nå skal jeg begynne på Paulo Coelhos 'Zahir' elller Saabyes Cirkus...hm vet ikke hvilken. Begge ligger og venter på meg. ← Det høres bra ut. Jeg gleder meg til å begynne på "Saabyes Cirkus", den ligger og venter på meg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. januar 2007 #843 Del Skrevet 25. januar 2007 Flere medlemmer av bokklubben her altså? Den kom i posten i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talula Skrevet 25. januar 2007 #844 Del Skrevet 25. januar 2007 Flere medlemmer av bokklubben her altså? Den kom i posten i går. ← Den og "Stille lengde", som jeg også gleder meg til å begynne på. Stor Saabye Christensen fan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasseline Skrevet 25. januar 2007 #845 Del Skrevet 25. januar 2007 Nå holder jeg på med "Eremittkrepsene" av Anne B Ragde. Leste "Berlinerpoplene" for litt siden. Veldig bra bøker! Har "Saabyes Cirkus" på vent i bokhylla. I dag kom Eli Hagens bok i postkassa mi (har kjøpt den på billigsalg ), måtte bare ha den... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. januar 2007 #846 Del Skrevet 25. januar 2007 Den og "Stille lengde", som jeg også gleder meg til å begynne på. Stor Saabye Christensen fan ← Samme her. (Eli Hagen sin skal jeg IKKE lese.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talula Skrevet 25. januar 2007 #847 Del Skrevet 25. januar 2007 Samme her. (Eli Hagen sin skal jeg IKKE lese.) ← Da er vi to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 25. januar 2007 #848 Del Skrevet 25. januar 2007 Da er vi to. ← Tre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 27. januar 2007 #849 Del Skrevet 27. januar 2007 Tre! ← Fire! Jeg holder på med Silkeridder av Henning Mankell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasseline Skrevet 27. januar 2007 #850 Del Skrevet 27. januar 2007 Akkurat ferdig med "Eremittkrepsene"... kommer det virkelig ikke en bok til????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 27. januar 2007 #851 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg leser Eli Hagen sin bok og den er faktisk veldig bra. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talula Skrevet 27. januar 2007 #852 Del Skrevet 27. januar 2007 Akkurat ferdig med "Eremittkrepsene"... kommer det virkelig ikke en bok til????? ← Det håper jeg det gjør! Har lest både at det ikke gjør det, og at "Eremittkrepsene" er den siste, men har også hørt rykter om at det kommer en bok til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 27. januar 2007 #853 Del Skrevet 27. januar 2007 Dostojevskij - Idioten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 27. januar 2007 #854 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) - Grunnleggende matematikk (sannsynlighet og kombinatorikk) av Arne Hole. - Overtalelse av Jane Austen - Can You Forgive Her? av Anthony Trollope Mvh Yvonne Endret 27. januar 2007 av yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 27. januar 2007 #855 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Må legge til; - Kombinatorikk av Lysø - Logos og Dharma av G. Neegaard - I begynnelsen var fortellingen av Breidlid/Nicolaisen - Bhagavadgita - Tekster fra buddhismen - Det guddommelige jeg av R. Kvalvaag - Tekst i tale og skrift av Askeland, Otnes, Skjelbred og Aamotsbakken - Grammatikken i bruk i tekst og klasserom av Iversen, Otnes og Solem - Nadja og retorikken av Sylvi Penne - Norsk som identitetsfag av Sylvi Penne - Pedagogiske grunnproblemer - i historisk lys av Erling Solerød - Den skal tidlig krøkes - Skolen i historisk perspektiv av Tove Aarsnes Baune Mvh Yvonne Endret 27. januar 2007 av yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. januar 2007 #856 Del Skrevet 27. januar 2007 Ingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minimi Skrevet 27. januar 2007 #857 Del Skrevet 27. januar 2007 Bill Clinton - Mitt liv Det er myyye bok! Noen som har lest den og kan fortelle meg om de 45 siste kapitlene er litt lettere å henge med på enn de 10 første? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minimi Skrevet 27. januar 2007 #858 Del Skrevet 27. januar 2007 Må legge til; - Kombinatorikk av Lysø - Logos og Dharma av G. Neegaard - I begynnelsen var fortellingen av Breidlid/Nicolaisen - Bhagavadgita - Tekster fra buddhismen - Det guddommelige jeg av R. Kvalvaag - Tekst i tale og skrift av Askeland, Otnes, Skjelbred og Aamotsbakken - Grammatikken i bruk i tekst og klasserom av Iversen, Otnes og Solem - Nadja og retorikken av Sylvi Penne - Norsk som identitetsfag av Sylvi Penne - Pedagogiske grunnproblemer - i historisk lys av Erling Solerød - Den skal tidlig krøkes - Skolen i historisk perspektiv av Tove Aarsnes Baune Mvh Yvonne ← Alle de... på engang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 27. januar 2007 #859 Del Skrevet 27. januar 2007 Alle de... på engang? ← Ja, huff, heldigvis bare enkelte kapitler da. *Sukk* Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 28. januar 2007 #860 Del Skrevet 28. januar 2007 Parfymen. Igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå