Ottine Skrevet 14. januar 2007 #821 Del Skrevet 14. januar 2007 Følger med i serien om Ingebjørg Olavsdatter av Frid Ingultad, så jeg holder på med siste bok der. I jula leste jeg Yrke:Prinsesse av Katarina Hurtig. Skal begynne på Afrika-en vakker dag av Tomm Kristensen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 14. januar 2007 #822 Del Skrevet 14. januar 2007 The Remains of the Day av Kazuo Ishiguro. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya Skrevet 14. januar 2007 #823 Del Skrevet 14. januar 2007 Jenny av Sigrid Undset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 21. januar 2007 #824 Del Skrevet 21. januar 2007 Liza Marklund - Nobels testamente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 21. januar 2007 #825 Del Skrevet 21. januar 2007 Overtalelse av Jane Austen. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 21. januar 2007 #826 Del Skrevet 21. januar 2007 Vindens skygge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. januar 2007 #827 Del Skrevet 21. januar 2007 "Juleoratoriet" er en av de beste bøkene jeg har lest på lenge ← Den var virkelig bra! Har påbegynt "Kompani Orheim". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 22. januar 2007 #828 Del Skrevet 22. januar 2007 Lars Saabye Christensen: "Billettene". (anbefales- en artig bok) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 22. januar 2007 #829 Del Skrevet 22. januar 2007 Ekko av Øyvind Vågnes. Og en krim av Elizabeth George Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 24. januar 2007 #830 Del Skrevet 24. januar 2007 Umberto Eco, Focaults pendel, 2. forsøk Og Dostojevskijs Forbrytelse og straff Kompani Orheim likte jeg også utrolig godt. Det samme med bøkene til Elisabeth George Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hubble Skrevet 24. januar 2007 #831 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) "Vi, de druknede" av den danske forfatteren Carsten Jensen. Har kommet halvveis, og liker den kjempegodt, anbefales. Tenkte å begynne på "Saabyes sirkus" etterpå, fikk den fra Bokklubben i dag. Endret 24. januar 2007 av Hubble Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badlands Skrevet 24. januar 2007 #832 Del Skrevet 24. januar 2007 Umberto Eco, Focaults pendel, 2. forsøk ← Åååå favorittboka mi! Eg har lese ho to gongar, det står så mykje der at eg følte det ikkje var nok å lese ho berre ein gong. Så ikkje gje opp! -Snart får eg vel byrje på gang nr 3, for no er det eit par år sidan sist For tida leser eg Helene Uri si bok "De beste blant oss", mest pga at det handlar litt om mitt fagmiljø på universitetet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 25. januar 2007 #833 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg var faktisk på jakt etter De beste blant oss i dag, hørte at den var kommet i paperback. Men jeg fant den ikke, og kjøpte Umberto Eco i stedet. Ganske sikker på at jeg må lese den flere ganger, har akkurat samme opplevelsen med Rosens navn, også en fantastisk bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 25. januar 2007 #834 Del Skrevet 25. januar 2007 Hittil i år har jeg lest "Berlinerpoplene" og "Eremittkrepsene" av Anne B. Rogde. Fantastisk lesing og de ble unnagjorte på henholdsvis 1 og 2 dager. Men den siste boka jeg har lest og som jeg ble ferdig med for 10 dager siden, er "Endelig ikke røyker" av Allen Carr. Og siden har jeg holdt meg, og anser meg nå som totalt ferdig med røyk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizzi Skrevet 25. januar 2007 #835 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg leser "Dødens drabanter" av Gunnar Staalesen. Spennende bok! Og så hører jeg "Krig og fred og religion og sånt" med Anne Kat. Hærland på lydbok. Underholdende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irie Skrevet 25. januar 2007 #836 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg skal begynne på "Smoke and mirrors" av Neil Gaiman. Pluss at jeg jo leser i en to-tre pensumbøker til enhver tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 25. januar 2007 #837 Del Skrevet 25. januar 2007 Er nesten ferdig med "Madonnagåten" nå. En herlig norsk parodi på "DaVinci koden"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 25. januar 2007 #838 Del Skrevet 25. januar 2007 "The Chronicles of Narnia". Fina boka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 25. januar 2007 #839 Del Skrevet 25. januar 2007 Hittil i år har jeg lest "Berlinerpoplene" og "Eremittkrepsene" av Anne B. Rogde. Fantastisk lesing og de ble unnagjorte på henholdsvis 1 og 2 dager. Men den siste boka jeg har lest og som jeg ble ferdig med for 10 dager siden, er "Endelig ikke røyker" av Allen Carr. Og siden har jeg holdt meg, og anser meg nå som totalt ferdig med røyk!! ← Det er en fantasitisk bok det der, jeg leste den i januar ifjor m/god effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talula Skrevet 25. januar 2007 #840 Del Skrevet 25. januar 2007 "Frelseren" av Jo Nesbø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå