Idea Skrevet 12. desember 2006 #761 Del Skrevet 12. desember 2006 Mengele Zoo av Gert Nygårdshaug - enda bedre nå enn første gang jeg leste den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simone Skrevet 12. desember 2006 #762 Del Skrevet 12. desember 2006 Siste leste utenom pensum: Beretninger om beskyttelse, Erik Fosnes Hansen En kort historie om nesten alt, Bill Bryson (ikke ferdig lest, skal fortsette i jula) Kan anbefale begge. Nr er stor, rørende, kunnskapsrik, full av historie og menneskeskjebner. Nr to er kjempemorsom og lærerik om populærvitenskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chelsea Skrevet 12. desember 2006 #763 Del Skrevet 12. desember 2006 Akkurat ferdig med Hundehode av Morten Ramsland. ← Den har jeg også tenkt jeg skulle lese. Hvordan var den? Anbefales eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talula Skrevet 12. desember 2006 #764 Del Skrevet 12. desember 2006 Siste leste utenom pensum: Beretninger om beskyttelse, Erik Fosnes Hansen En kort historie om nesten alt, Bill Bryson (ikke ferdig lest, skal fortsette i jula) Kan anbefale begge. Nr er stor, rørende, kunnskapsrik, full av historie og menneskeskjebner. Nr to er kjempemorsom og lærerik om populærvitenskap. ← Beretninger om beskyttelse anbefales :enig_anim: Den har jeg også tenkt jeg skulle lese. Hvordan var den? Anbefales eller? ← ¨ Har også lest "Hundehode" Jeg synes den var en smule oppskrytt, ikke så bra som jeg trodde, men helt ok tidtrøyte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 12. desember 2006 #765 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg leser Forfengelighetens fyrverkeri av Tom Wolfe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 12. desember 2006 #766 Del Skrevet 12. desember 2006 Har kommet meg igang med Robert Jordans "The wheel of time" serien igjen. Er på 5. boka nå. Har lest frem til 10. bok tidligere, men hadde glemt så mye mellom hver bok på slutten at jeg måtte begynne på nytt. Og det har jeg ikke hatt tid til før nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titta Skrevet 12. desember 2006 #767 Del Skrevet 12. desember 2006 Nå holder jeg på med "Det siste juryemedlemmet" av John Grisman. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse på erten Skrevet 12. desember 2006 #768 Del Skrevet 12. desember 2006 Akkurat ferdig med Ville Svaner. Huff.... Prøver meg nå på Jeg er Charlotte Simmons av Tom Wolfe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse på erten Skrevet 12. desember 2006 #769 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg leser Forfengelighetens fyrverkeri av Tom Wolfe. ← Den er knall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. desember 2006 #770 Del Skrevet 12. desember 2006 Frelseren av Jo Nesbø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaploink Skrevet 17. desember 2006 #771 Del Skrevet 17. desember 2006 Akkurat no les eg biografien om Eva Braun, parallellt med Lolita av Nabokov. Den siste leste eg for fyrste gong for over ti år sidan, så eg hugsar den ikkje så godt lenger. Dessutan hadde eg lyst til å lesa den i original. Sjølv om den tek opp eit ganske rystande tema er det gjort på ein veldig humoristisk måte. Har komi omlag hundre sider ut i biografien om Eva Braun. Den er mykje meir lettlest enn eg forventa, og interessant på sin måte. Kva som hadde forma Eva Braun (av oppvekst, samfunn) som gjorde at ho kunne bli forelska i Hitler. Og også kva han moglegens kan ha sett i henne. (Nokon har sagt at det blir litt vel mykje detaljar om kva slags kjolar ho likte å ha på seg etc. men det går det alltids an å skumme gjennom). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 17. desember 2006 #772 Del Skrevet 17. desember 2006 Jean M. Auel - Mammutjegerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 17. desember 2006 #773 Del Skrevet 17. desember 2006 Bart D. Ehrman: Jesus Feilsitert- Slik forandret de bibelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 20. desember 2006 #774 Del Skrevet 20. desember 2006 Sist leste bok er Ville svaner. Leser nå Rosens navn av Umberto Eco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagoberta Skrevet 20. desember 2006 #775 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg holder på med fantastiske The City of Dreaming Books av Walter Moers - anbefales! Tror jeg må lete opp andre bøker av ham når jeg er ferdig med denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 20. desember 2006 #776 Del Skrevet 20. desember 2006 Er nettopp ferdig med Jonas (Bjørneboe) og har startet på Nålen (Ken Follett). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. desember 2006 #777 Del Skrevet 29. desember 2006 The diving-bell and the butterfly av Jean-Dominique Bauby. En bok som virkelig er til ettertanke, skrevet av en mann i "lock-in syndrome" som kun bevege det venstre øyelokket. Anbefales til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 29. desember 2006 #778 Del Skrevet 29. desember 2006 Jean M. Auel - Steppevandringen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scaphoid Skrevet 29. desember 2006 #779 Del Skrevet 29. desember 2006 The diving-bell and the butterfly av Jean-Dominique Bauby. ← Dette er virkelig en bok til ettertanke og burde være "pensum" på medisinstuidet (på tide å utfordre The House of Good av Samuel Shem). Synes egentlig at alle som jobber i helsevesnet burde lese "The diving-bell and the butterfly". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 29. desember 2006 #780 Del Skrevet 29. desember 2006 "I Pose og Smekk" av John O'Farrell. Morsom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå