Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Gjest Borghild

Jeg leser boka til mitt stooooooooooore idol, Eli Hagen. Håper jeg får vite hvordan hun får til det fantastiske håret sitt. Det er så tøft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Silmarill
Volvo lastvagnar av Erlend Loe :ler:

Den skal jeg også lese når jeg er ferdig med Menn som hater Kvinner av Stieg Larsson :)

Har lest alle av Erlend Loe bortsett fra Volvo lastvagnar

Da Vinci-koden

Bra bok! Hvis du ikke har lest Engler og demoner så anbefaler jeg deg den(av samme forfatteren) ;)

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prins Caspian. Bok nummer tre bøkene om Narnia. Leser til gutten, den er kjempebra, hele serien. Måtte tvinge meg selv til å slutte å lese da han hadde sovnet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal jeg også lese når jeg er ferdig med Menn som hater Kvinner av Stieg Larsson :)

Har lest alle av Erlend Loe bortsett fra Volvo lastvagnar

Bra bok! Hvis du ikke har lest Engler og demoner så anbefaler jeg deg den(av samme forfatteren)  ;)

Har ikke kommet så langt enda, men liker den hittill! :)

Kommer nok sikkert til å lese Engler og demoner også! Takk for anbefaling :)

Spørsmål: Leste en bok en gang om en gutt/ung mann som var veldig rar. Onanerte hele tiden og virket litt tilbakestående.

Noen som vet hvilken bok jeg mener? Tror det er en ganske kjent norsk forfatter..

Edit: fant det ut! Fatso av Lars Ramslie..

Endret av Cuba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Labyrinten av Kate Mosse - leste den i sommer også og var vel strengt tatt ikke voldsomt begeistret, men jeg har ikke så mange bøker (ennå!), og jeg har vært litt for lat til å dra på biblioteket i det siste... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ferdig med den nå og til tross for at det egentlig bare var masse navn og kaos spredd utover hundre år, så sitter jeg paff og ettertenksom tilbake! Jeg likte den KJEMPEGODT!

brodern min likten også veldig godt.

Har du lest Kjærlighet i koleraens tid? Det tror jeg er den beste boken jeg noensinne har lest!

Nope. Men det var den jeg kunne tenkt meg å lese neste av han. Akkurat nå leser jeg for det meste Jonathan Swift etter å ha lest litt engelsk historie anno 15-17 tallet.

Nå har jeg tatt frem "Den blinde mannen i Sevilla", har ikke begynt enda for har arbeid til opp over ørene, og liker å fordøye forrige bok litt før jeg begynner på neste. Men det blir nok ikke så lenge til! Har et tonn av bøker som ligger i "skal leses"- bunken! :lol:

Typisk eller hva. Jeg går så mye på humøret. Kanskje man blir mer fokusert som eldre.

Liker dessuten å lese "lette" bøker etter å ha lest "store" bøker!

Jeg liker helst bare de store :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lives of Three Renessaince Artists, av Giorgio Vasari. Liten, men interessant bok. Holder vel også på med opptil flere andre bøker - fra noen som handler om hager til sånne som har med jobb å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Silmarill

Nå leser jeg på siste kapittel i "menn som hater kvinner" anbefales!

Lurer på om noen har lest boka Den siste tempel ridder av Raymond Khoury? Er den bra eventuelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...