Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Er akkurat ferdig med "Berlinerpoplene" og Eremittkrepsen" av Anne B. Ragde og likte de veldig godt. Venter på neste bok :) .

Akkurat nå hører jeg lydbok "appelsinpiken" av Jostein Gaarder. Liker den godt sålangt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

^^^^^^

Den syntes jeg var ganske kaotisk spør du meg. Men morsom. Kaotisk herlig vil andre kanskje heller påstå?

Litt av hvert når det passer seg.

A Clash of Kings - George RR Martin

Det Annet Kjønn - S. Beauvoir

Om Religion og A Treatise of Human Nature - David Hume

Eldre Historie. Noen som vet om en litt uvanlig men bra historieskriver? Gjerne fra feks nederland eller frankrike..

Enkelte prosa av Alexander Pushkin(Nå Spar Dame).

De Besatte av Dostojevskij(Fordi jeg ikke klarer å holde meg unna)

Endret av pace
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^^^^^^

Den syntes jeg var ganske kaotisk spør du meg. Men morsom. Kaotisk herlig vil andre kanskje heller påstå?

No kidding! :ler: Jeg har vandrer til å fra den i et par år nå, så det er vanskelig å holde rede på hvem som er hvem i det kaoset av like navn på tvers av tid og hendelser. Jeg liker den godt, og er fast bestemt på å bli ferdig med den denne gangen, men den er langt fra Gabriel Garcia Marquez mesterverk; Kjærlighet i koleraens tid. Det er en av de beste bøkene jeg noensinne har lest!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No kidding! :ler: Jeg har vandrer til å fra den i et par år nå, så det er vanskelig å holde rede på hvem som er hvem i det kaoset av like navn på tvers av tid og hendelser. Jeg liker den godt, og er fast bestemt på å bli ferdig med den denne gangen, men den er langt fra Gabriel Garcia Marquez mesterverk; Kjærlighet i koleraens tid. Det er en av de beste bøkene jeg noensinne har lest!!

Jeg sleit litt med hvem som var moren til de to tvillingene(skal ikke nevne navn fordi da blir det bare kaos ja), da jeg tilslutt bladde langt tilbake og fant ut at det var hun stille pene damen, og faren var han opprørske gutten som tok over byen når goe gamle obersten dro vekk.

Kanskje jeg lærte litt om hvordan de føler/følte det der borte når jeg leste boken? Fikk litt inntrykk av det var det Marquez ville.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er akkurat ferdig med "Berlinerpoplene" og Eremittkrepsen" av Anne B. Ragde og likte de veldig godt. Venter på neste bok  :) .

Da må du nok vente lenge, for Ragde har sagt at det ikke kommer en tredje bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt på "A short history about nearly everything" av Bill Bryson. (Naturfag i fortellerstil.) Begynnelsen er i hvert fall bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker du den så langt? :)

Jeg leser: Snø vil falle over snø som har falt - Levi Henriksen

:Nikke:

Men nå har jeg kun lest få sider, begynte i går. Får virkelig håpe at jeg ikke har for høye forventninger nå da, etter alt jeg har hørt om den. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sleit litt med hvem som var moren til de to tvillingene(skal ikke nevne navn fordi da blir det bare kaos ja), da jeg tilslutt bladde langt tilbake og fant ut at det var hun stille pene damen, og faren var han opprørske gutten som tok over byen når goe gamle obersten dro vekk.

Kanskje jeg lærte litt om hvordan de føler/følte det der borte når jeg leste boken? Fikk litt inntrykk av det var det Marquez ville.

Jeg er ferdig med den nå og til tross for at det egentlig bare var masse navn og kaos spredd utover hundre år, så sitter jeg paff og ettertenksom tilbake! Jeg likte den KJEMPEGODT!

Husker heller ikke helt hvem som hørte til hvem og når, og det var et såre strev å komme seg igjennom, men Marquez er bare fabelaktig!

Har du lest Kjærlighet i koleraens tid? Det tror jeg er den beste boken jeg noensinne har lest!

Nå har jeg tatt frem "Den blinde mannen i Sevilla", har ikke begynt enda for har arbeid til opp over ørene, og liker å fordøye forrige bok litt før jeg begynner på neste. Men det blir nok ikke så lenge til! Har et tonn av bøker som ligger i "skal leses"- bunken! :lol:

Liker dessuten å lese "lette" bøker etter å ha lest "store" bøker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...