Germini Skrevet 12. november 2006 #701 Del Skrevet 12. november 2006 Er akkurat ferdig med "Berlinerpoplene" og Eremittkrepsen" av Anne B. Ragde og likte de veldig godt. Venter på neste bok . Akkurat nå hører jeg lydbok "appelsinpiken" av Jostein Gaarder. Liker den godt sålangt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #702 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg har endelig tatt opp igjen hundre års ensomhet av gabriel garcia marquez Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pace Skrevet 13. november 2006 #703 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) ^^^^^^ Den syntes jeg var ganske kaotisk spør du meg. Men morsom. Kaotisk herlig vil andre kanskje heller påstå? Litt av hvert når det passer seg. A Clash of Kings - George RR Martin Det Annet Kjønn - S. Beauvoir Om Religion og A Treatise of Human Nature - David Hume Eldre Historie. Noen som vet om en litt uvanlig men bra historieskriver? Gjerne fra feks nederland eller frankrike.. Enkelte prosa av Alexander Pushkin(Nå Spar Dame). De Besatte av Dostojevskij(Fordi jeg ikke klarer å holde meg unna) Endret 13. november 2006 av pace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #704 Del Skrevet 14. november 2006 ^^^^^^ Den syntes jeg var ganske kaotisk spør du meg. Men morsom. Kaotisk herlig vil andre kanskje heller påstå? ← No kidding! Jeg har vandrer til å fra den i et par år nå, så det er vanskelig å holde rede på hvem som er hvem i det kaoset av like navn på tvers av tid og hendelser. Jeg liker den godt, og er fast bestemt på å bli ferdig med den denne gangen, men den er langt fra Gabriel Garcia Marquez mesterverk; Kjærlighet i koleraens tid. Det er en av de beste bøkene jeg noensinne har lest!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. november 2006 #705 Del Skrevet 14. november 2006 Akkurat nå holder jeg på med Berlinerpoplene av Anne B Ragde (lydbok) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pace Skrevet 15. november 2006 #706 Del Skrevet 15. november 2006 No kidding! Jeg har vandrer til å fra den i et par år nå, så det er vanskelig å holde rede på hvem som er hvem i det kaoset av like navn på tvers av tid og hendelser. Jeg liker den godt, og er fast bestemt på å bli ferdig med den denne gangen, men den er langt fra Gabriel Garcia Marquez mesterverk; Kjærlighet i koleraens tid. Det er en av de beste bøkene jeg noensinne har lest!! ← Jeg sleit litt med hvem som var moren til de to tvillingene(skal ikke nevne navn fordi da blir det bare kaos ja), da jeg tilslutt bladde langt tilbake og fant ut at det var hun stille pene damen, og faren var han opprørske gutten som tok over byen når goe gamle obersten dro vekk. Kanskje jeg lærte litt om hvordan de føler/følte det der borte når jeg leste boken? Fikk litt inntrykk av det var det Marquez ville. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talula Skrevet 16. november 2006 #707 Del Skrevet 16. november 2006 Akkurat nå leser jeg "Bikubesong" av Frode Grytten og "Beretninger om beskyttelse" av Erik Fosnes Hansen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 16. november 2006 #708 Del Skrevet 16. november 2006 Er akkurat ferdig med "Berlinerpoplene" og Eremittkrepsen" av Anne B. Ragde og likte de veldig godt. Venter på neste bok . ← Da må du nok vente lenge, for Ragde har sagt at det ikke kommer en tredje bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 16. november 2006 #709 Del Skrevet 16. november 2006 Har begynt på "A short history about nearly everything" av Bill Bryson. (Naturfag i fortellerstil.) Begynnelsen er i hvert fall bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 20. november 2006 #710 Del Skrevet 20. november 2006 Lykketyvene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 20. november 2006 #711 Del Skrevet 20. november 2006 John Irving - En bønn for Owen Meany Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 21. november 2006 #712 Del Skrevet 21. november 2006 John Irving - En bønn for Owen Meany ← Liker du den så langt? Jeg leser: Snø vil falle over snø som har falt - Levi Henriksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilona Skrevet 21. november 2006 #713 Del Skrevet 21. november 2006 Henning Mankel: Daisy Sisters Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 21. november 2006 #714 Del Skrevet 21. november 2006 Liker du den så langt? Jeg leser: Snø vil falle over snø som har falt - Levi Henriksen ← Men nå har jeg kun lest få sider, begynte i går. Får virkelig håpe at jeg ikke har for høye forventninger nå da, etter alt jeg har hørt om den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #715 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg sleit litt med hvem som var moren til de to tvillingene(skal ikke nevne navn fordi da blir det bare kaos ja), da jeg tilslutt bladde langt tilbake og fant ut at det var hun stille pene damen, og faren var han opprørske gutten som tok over byen når goe gamle obersten dro vekk. Kanskje jeg lærte litt om hvordan de føler/følte det der borte når jeg leste boken? Fikk litt inntrykk av det var det Marquez ville. ← Jeg er ferdig med den nå og til tross for at det egentlig bare var masse navn og kaos spredd utover hundre år, så sitter jeg paff og ettertenksom tilbake! Jeg likte den KJEMPEGODT! Husker heller ikke helt hvem som hørte til hvem og når, og det var et såre strev å komme seg igjennom, men Marquez er bare fabelaktig! Har du lest Kjærlighet i koleraens tid? Det tror jeg er den beste boken jeg noensinne har lest! Nå har jeg tatt frem "Den blinde mannen i Sevilla", har ikke begynt enda for har arbeid til opp over ørene, og liker å fordøye forrige bok litt før jeg begynner på neste. Men det blir nok ikke så lenge til! Har et tonn av bøker som ligger i "skal leses"- bunken! Liker dessuten å lese "lette" bøker etter å ha lest "store" bøker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 21. november 2006 #716 Del Skrevet 21. november 2006 Nå leser jeg "Q & A - Gutten som hadde svar på alt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 22. november 2006 #717 Del Skrevet 22. november 2006 Diana Gabaldon - A Breath of Snow and Ashes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 28. november 2006 #718 Del Skrevet 28. november 2006 Kriminalromanen Menn som hater kvinner av Stieg Larsson Bra bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 28. november 2006 #719 Del Skrevet 28. november 2006 Tre kamerater av Erich Maria Remarque Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya Skrevet 28. november 2006 #720 Del Skrevet 28. november 2006 Volvo lastvagnar av Erlend Loe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå