Midna Skrevet 7. november 2006 #681 Del Skrevet 7. november 2006 Robinie - Jeg har lest Zahir. Syntes den var bra men er enig i at den er langt fra så bra som Alkymisten. Egentlig ble jeg skuffet over Zahir men det var kanskje fordi jeg hadde så høye forventninger! Nå skal jeg begynne å lese lasso rundt fru luna av Agnar Mykle. Noen som har lest den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 7. november 2006 #682 Del Skrevet 7. november 2006 "Enke for et år" for andre gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. november 2006 #683 Del Skrevet 7. november 2006 Iskaldt bedrag av Dan Brown (lydbok) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante T Skrevet 7. november 2006 #684 Del Skrevet 7. november 2006 Danselærerens tilbakekomst - av Hanning Mankell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 7. november 2006 #685 Del Skrevet 7. november 2006 Nå har jeg funnet Jo Nesbø (tenk så lang tid det tok!!) og er godt i gang med Rødstrupe. Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. november 2006 #686 Del Skrevet 7. november 2006 Har akkurat begynt på Rødhette av Unni Lindell. Har ikke de største forventninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 8. november 2006 #687 Del Skrevet 8. november 2006 Jean M. Auel - Hulebjørnens klan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilja :-) Skrevet 8. november 2006 #688 Del Skrevet 8. november 2006 Marc Levy - I et annet liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sativa Skrevet 8. november 2006 #689 Del Skrevet 8. november 2006 "Doppler" av Erlend Loe. E.L. er sjefen. Seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 8. november 2006 #690 Del Skrevet 8. november 2006 "Doppler" av Erlend Loe. E.L. er sjefen. Seriøst. ← Jaaaa det er han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 9. november 2006 #691 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Jeg har hatt uvanlig mye dødtid i det siste og har pløyd gjennom masse bøker. På lydbok har jeg hørt Anne B Ragde Berlingerpoplene og Eremittkrepsene(er bare sånn passe imponert), Gunnar Staalesens Kvinnen i Kjøleskapet(kjedelig) og Jo Nesbøs Marekors som ikke var så verst. Ellers har jeg lest en del Mankell, jeg har nettopp "oppdaget" krim etter mange års fordommer og har kanskje blitt litt hekta.... Akkurat nå leser jeg I Am Charlotte Simmons av Tom Wolfe, og før det leste jeg Kjærlighet av Toni Morrison, og før det igjen, innimellom Mankell, Haruki Murakamis Kafka på stranden og 16.07.41 av Dag Solstad. Endret 9. november 2006 av hilli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #692 Del Skrevet 9. november 2006 Frelseren, av Jo Nesbø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 10. november 2006 #693 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Jeg har akkurat lest Jan Baalsrud, og de som reddet han, av Tore Haug og Astrid Karlsen Scott. Det er en historie fra virkeligheten om en mann som eneste overlevende flyktet fra tyskerene. Det er sterk lesing, ( F.eks. Skar av seg tærene etter han fikk koldbrann. ) Også mange bilder fra fluktruten og av lokalbefolkningen som hjalp han. Det har også blitt laget film om han for lenge siden som heter Ni liv. Endret 10. november 2006 av *Frøya* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #694 Del Skrevet 11. november 2006 Har akkurat begynt på Rødhette av Unni Lindell. Har ikke de største forventninger. ← Den er i grunnen gaske bra, syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliannae Skrevet 11. november 2006 #695 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg og likte rødhette. Er fan av cato isaksen og varg veum! Gleder meg til jeg får kjøpt staalesen sin nye dødens drabanter snart. Men akkurat nå holder jeg på meg nynnes dagbok 1 og alfabetserien til Sue Grafton er ferdig med a og b men er ikke så imponert enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sluagh Skrevet 12. november 2006 #696 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg leser en bok av Mazo de la Roche som heter "The building of Jalna". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille Skrevet 12. november 2006 #697 Del Skrevet 12. november 2006 Har forsøkt meg på "Fakta om Finland" av Erlend Loe. Han er seriøst den dårligste forfatteren jeg vet om, blir like skuffet hver gang. Boka vil jeg karakterisere på følgende måte: treig, banal og med en et forsøk på humor som ikke treffer meg iallfall. Da er det atskillig mer hyggelig å kose seg med Varg Veum i "Som i et speil", og den som jeg nå holder på med; "Ansikt til ansikt". Gunnar Staalesen er dyktig! Slukte 1900-triologien hans også, anbefales virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 12. november 2006 #698 Del Skrevet 12. november 2006 Har forsøkt meg på "Fakta om Finland" av Erlend Loe. Han er seriøst den dårligste forfatteren jeg vet om, blir like skuffet hver gang. Boka vil jeg karakterisere på følgende måte: treig, banal og med en et forsøk på humor som ikke treffer meg iallfall. Da er det atskillig mer hyggelig å kose seg med Varg Veum i "Som i et speil", og den som jeg nå holder på med; "Ansikt til ansikt". Gunnar Staalesen er dyktig! Slukte 1900-triologien hans også, anbefales virkelig! ← Fakta om Finland er den eneste Loe boka jeg ikke har likt. Den var treig og kjedelig, syntes jeg. Men synes det meste andre han har skrevet er helt genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 12. november 2006 #699 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Nå holder jeg på med "Hva tenkte hun på - Notater fra en skandale" av Zoë Heller. Ikke så verst så langt. Endret 12. november 2006 av Cupcake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kermit Skrevet 12. november 2006 #700 Del Skrevet 12. november 2006 Afterimage - Joyce Raycraft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå