Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Zahir av Paulo Coelho.

Må seie at alkymisten var bedre, men eg e no berre komt litt under halvveis enda.

Fleire som har lest den?

Eg lese og lese bøker heile tida no, kjempehærlig å ha samvittighet til det:)

(ferdig med studentlivet for ei stund)

syns og det e syns uten fortsettelse på erimittkrepsene.. men, all ære til ho som vil ha den slutten da. Ho VEIT at ho tena tusenvis om ho skrive en avslutning, men gjer det ikkje fordi ho ikkje vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Entusiasme og raseri.

Nå har du holdt på med den i ei uke! Har du kommet deg lenger enn til starten sånn at du kan fortelle litt om hvordan den er? *mase*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Berta_*

har ikke sansen for anne b ragde-bøkene jeg. Måten hun skriver på fenger meg ikke.

Kongepudler . Herlig morsom !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vidunderlige kjærlighetens historie av Carl Johan Vallgren. Har akkurat begynt, men dette lover godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zahir av Paulo Coelho.

Må seie at alkymisten var bedre, men eg e no berre  komt litt under halvveis enda.

Fleire som har lest den?

Eg lese og lese bøker heile tida no, kjempehærlig å ha samvittighet til det:)

(ferdig med studentlivet for ei stund)

syns og det e syns uten fortsettelse på erimittkrepsene.. men, all ære til ho som vil ha den slutten da. Ho VEIT at ho tena tusenvis om ho skrive en avslutning, men gjer det ikkje fordi ho ikkje vil!

Har aldri likt Paulo COELHO.... Vet ikke hvorfor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"The Intimacy Struggle" av Janet G. Woititz.

(om å kvitte seg med gamle mønster fra barndommen bl.a.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste Frøken Makeløs og karrieren av Joanna Rubin Drange i går. Det er en tegnet roman. Utroooooolig bra! Fantastisk beskrivende illustrasjoner :) Meget gjenkjennende. er også super! *anbefaler* ;)

Har begge i bokhylla :) Fikk Frøken livredd og kjærligheten av en venninne da jeg ble kjæresten med han som nå er mannen min. Og så fikk jeg Frøken Livredd og karrieren da jeg hadde levert hovedoppgaven min og skulle ut på jobbjakt. Perfekte gaver! Jeg likte nok best Frøken Livredd og kjærligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emeldina

Er akkurat ferdig med "Idas dans - en mors beretning" av Gunnhild Corwin. Fikk den av mamma; hun hadde fått den i en bokklubb, men orket ikke å lese den fordi hun syntes den virket så trist. Fantastisk bok, men hjerteskjærende.

Gunnhild nevner ofte i boken hvor vakker Ida var, og etter å ha sett bilde av henne her er jeg enig. Hun ser så sunn ut, og stråler av energi. Ufattelig trist at hun tapte kampen mot kreft :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begge i bokhylla  :)  Fikk Frøken livredd og kjærligheten av en venninne da jeg ble kjæresten med han som nå er mannen min. Og så fikk jeg Frøken Livredd og karrieren da jeg hadde levert hovedoppgaven min og skulle ut på jobbjakt. Perfekte gaver! Jeg likte nok best Frøken Livredd og kjærligheten.

Så artig :) Frøken Livredd er min favoritt også. Hun (forfatteren) har en utrolig god evne til å ta følelser på kornet og få dem formidlet på ark. Ble helt satt ut av å lese den boken, jeg synes den var så flott! Absolutt en god gaveide. Jeg har også den siste boken hennes Askepotts søster og andre oppbyggelige fortellinger, men har ikke lest den enda. Gleder meg - for den ser bra ut! :)

Er akkurat ferdig med "Idas dans - en mors beretning" av Gunnhild Corwin. Fikk den av mamma; hun hadde fått den i en bokklubb, men orket ikke å lese den fordi hun syntes den virket så trist. Fantastisk bok, men hjerteskjærende.

Gunnhild nevner ofte i boken hvor vakker Ida var, og etter å ha sett bilde av henne her er jeg enig. Hun ser så sunn ut, og stråler av energi. Ufattelig trist at hun tapte kampen mot kreft  :tristbla:

Huff, den boken ser så trist ut. Skal prøve å få lest den snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leser Rubicon- Romerrikets triumf og tragedie.

Den anbefales til alle som har en viss interesse for historie. Den er meget lettfattelig og underholdene skrevet.

Knakanes blekke med andre ord=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på med "Gulldronning, perledronning" av Margaret Skjelbred etter anbefaling her inne en plass. Den er nydelig!

Åhhhh ja, den er så flott! :)

Jeg begynte på Runaway av Alice Munro i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...