Hu i Svingen Skrevet 20. oktober 2006 #641 Del Skrevet 20. oktober 2006 Nå holder jeg på med Jonathan Strange og herr Norell av Susanne Clarke. ← Å, den er så kul! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 20. oktober 2006 #642 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg holder fortsatt på med En kort historie om nesten alt, men innimellom leser jeg også en roman som hittil virker ganske dårlig, nemlig Vince and Joy av Lisa Jewell. Akkurat nå har jeg et luksusproblem, nemlig at jeg har en haug med bøker på vent som jeg har veldig lyst til å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. oktober 2006 #643 Del Skrevet 20. oktober 2006 Å, den er så kul! :-D ← Ja. Det er fornøyeligt å lese et skikkeligt eventyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 20. oktober 2006 #644 Del Skrevet 20. oktober 2006 Ja. Det er fornøyeligt å lese et skikkeligt eventyr. ← Ja! Det tok litt tid å venne seg til den, og så ble den bare så bra. Nå leser jeg De Desperates Café - passe halvengasjerende chicklit... Lånte en haug bøker av en venninne og i den bunken er det flere i samme gate tror jeg. Greit nok. Forrige bok jeg leste var The Last Days of Dogtown av Anita Diamant(!) - herlig sentimental bok om et lite samfunn på Cape Ann i USA som går sakte i oppløsning. Likte den veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #645 Del Skrevet 20. oktober 2006 hmmm jeg burde lære meg å avslutte en bok før jeg begynner på en ny.... prozac nation elizabeth wurtzel harry potter order of the phoenix j k rowling eva luna forteller isabel allende bram stokers dracula thing of beauty om gia carangi mitt oppdiktede land isabel allende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #646 Del Skrevet 20. oktober 2006 siste gjest her; er nettopp ferdig med belle de jour og jeg ble skuffet. syns ikke boken var intim nok! altfor mye preik om de guttevennene hennes og problemene deres enn om jobben hennes... kjedelige tørre saker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. oktober 2006 #647 Del Skrevet 20. oktober 2006 siste gjest her; er nettopp ferdig med belle de jour og jeg ble skuffet. syns ikke boken var intim nok! altfor mye preik om de guttevennene hennes og problemene deres enn om jobben hennes... kjedelige tørre saker... ← Nå har jeg ikke lest så mange bøker i den sjangeren, men jeg syns at den var veldig intim.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilona Skrevet 21. oktober 2006 #648 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har lest mye bra i det siste Jette A. Kaarsbøl: Lukkede bok Kate Long: Bad Mother's Handbook Elizabeth Noble: The Reading Group Liza Marklund: Nobels testamente Märta Tikkanen: To Nå savner jeg gode ideer. Det begynner bli spesielt lenge siden jeg har lest noe på norsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lesehesten Skrevet 23. oktober 2006 #649 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg er totalt hekta på Murakami og har slukt Trekkoppfuglen, Kafka på stranden og Norwegian Wood på kort tid og er nå igang med Sauejakten. Murakami er genial! Vet bare ikke hva jeg skal lese når jeg er ferdig med bøkene hans... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 24. oktober 2006 #650 Del Skrevet 24. oktober 2006 Myren av Arnaldur Indriðason Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Norwegian Blue Skrevet 24. oktober 2006 #651 Del Skrevet 24. oktober 2006 Nå leser jeg Ivanhoe av Sir Walter Scott, for n'te gang. God gammel engelsk klassiker, med riddere og jomfruer i nød *drømme seg vekk* Eneste negative er at den er veldig nasjonalromantisk, med masse skildringer og lange formuleringer, boka blir derfor litt snirklete å lese på engelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #652 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg har lest mye bra i det siste Jette A. Kaarsbøl: Lukkede bok Denne er jeg nettopp ferdig med, men jeg var litt skuffet over den. Jeg syntes historien egentlig var ganske kjedelig, og jeg klarte ikke å bli engasjert i karakterene. Hovedpersonen var jo direkte ufordragelig, og mannen hennes for god til å være sann. Det var artig å se en moderne forfatter bruke en så tydelig fortellerstemme, men den ble ganske fort litt i meste laget for min del. Nå leser jeg Vokterne av Bachman/King. Så langt er den temmelig kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilona Skrevet 25. oktober 2006 #653 Del Skrevet 25. oktober 2006 Om Lukkede bok: Denne er jeg nettopp ferdig med, men jeg var litt skuffet over den. Jeg syntes historien egentlig var ganske kjedelig, og jeg klarte ikke å bli engasjert i karakterene. Hovedpersonen var jo direkte ufordragelig, og mannen hennes for god til å være sann. Det var artig å se en moderne forfatter bruke en så tydelig fortellerstemme, men den ble ganske fort litt i meste laget for min del. Jeg personene var veldig interessante, men spesielt koselige var de jo ikke. Jeg synes ikke Frederik var på noen måte bedre menneske en Frederikke, og samtidig var det egentligen ingen i historien som gjorde noe direkte galt, men situasjonen ble for vanskelig for alle partene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 25. oktober 2006 #654 Del Skrevet 25. oktober 2006 leser harry potter igjen, begynt på bok nr 5 nå. fikk nemlig bok nr 6 -endelig!- og fant ut at jeg har glemt endel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 25. oktober 2006 #655 Del Skrevet 25. oktober 2006 Sushi for nybegynnere. Helt grei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 25. oktober 2006 #656 Del Skrevet 25. oktober 2006 "Det runde tårn" av Catherine Cookson. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 25. oktober 2006 #657 Del Skrevet 25. oktober 2006 Apokryfe evangelier (Oversatt av Einar Thomassen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chelsea Skrevet 25. oktober 2006 #658 Del Skrevet 25. oktober 2006 Har akkurat hørt ferdig Eremittkrepsene av Anne B. Ragde på lydbok. Det må jo komme en fortsettelse??? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. oktober 2006 #659 Del Skrevet 25. oktober 2006 Har akkurat hørt ferdig Eremittkrepsene av Anne B. Ragde på lydbok. Det må jo komme en fortsettelse??? Noen som vet? ← Ragde har beklagligvis benektet det ved flere anledninger. Leser for tiden "Der Gud gråter" - engasjerende bok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilja :-) Skrevet 25. oktober 2006 #660 Del Skrevet 25. oktober 2006 Tarjei Vesaas - Is-slottet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå